Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wie durft wel??

• Gonnie

Ik lig dubbel.

• Ellen-Josee

Fijn dat je kon lachen, dat deed ik dus ook :D

• Douce.

Ha ja, ik als honkbalfanaat kan die knuppel zeker aardig hanteren…:D

Sommigen denken echter dat als de werper de bal gooit het gek is om er een stevige slag tegen te geven. En als je dat doet, vinden ze je ook nog vervelend. Tja…ik denk toch dat ik het “spel” anders opvat.

Douce

• samuel

He `s going and still going he`s out of the field!

(tu)

I love baseball.

• Douce.

Kun je nagaan…;), ik was in het verleden Umpire voor de KNBSB……dus weet ik alles van knuppels..haha (maar volgens mij heb ik dat hier al eerder geventileerd).

Douce

• Johanan

Dan heb je mijn reactie zeker nog niet gelezen!

Johanan.

• samuel

Alle soorten knuppels? :D

Ja dat heb je al eens vaker mede gedeeld.

Ik hou van honkbal, heerlijk zo`n knal uitdelen aan die bal, en als je hem goed raakt weg te zien vliegen. heerlijk. :)

• samuel

Noem je dat een reactie, kom nu, beledigen en hoogmoed tentoonspreiden is niet echt iets weerleggen of onderbouwen.

Maar zal wel normaal zijn bij Jehova getuigen zeker, of ben jij een uitzondering?

• Johanan

Hoe weet jij dat?

Als ze beide een andere vertaling hebben,begind de tweedracht al.

Johanan.

• Johanan

Jammer dat jij dat beledigen noemd,maar dat is jouw probleem.

En heb gelezen wat je hebt neer gezet,en ja gooit het naast me neer

En ja er zijn nog al wat gedachtes omtrend Jehovah en zijn zoon.

Weet je wat beledigen is,de allerhoogste naar beneden halen en de Godvernederende rommel die jij

over hem neer zet dat is de grootste belediging die een mens maar kan doen,en dat ten aanzien van Jehovah.

Hij die de zon gemaakt heeft en het gehele universum,die van eeuwigheid tot eeuwigheid leefd,die zo majustueus groot is

dat hij zelfs niet in ons bestaande universum kan wonen,en die komt dan volgens jouw en anderen naar de aarde.

God is een Geest;….Johannes 4:24. Hij woont in het geestenrijk, dat losstaat van het stoffelijke heelal.

Dus nogmaals ,als jij denkt dat Jehovah zijn woonplaats verlaat zoals door jouw en anderen wordt geleerd

dan heb je geen zeildoek,maar een betonnen plaat voor je kop.Man wordt wakker!!!!!

Johanan.