Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nivelleren ..... wat vinden christenen ervan?

• Frederik D

Maar welk soort christendom is het beste voor Nada?

Het jouwe? Nee, dat lijkt mij niet. Want het zou een grote zonde zijn als zij haar verstand opgeeft.

Dat van Johanan?

Dat van Theo?

Een hallelujachristendom?

Of het katholicisme?

Of toch een ketters christendom zoals dat van MJR?

• samuel

Het spijt me, ik ben meer van een Koninkrijk.

• theo

Je plaatst doorlopend prachtige vrome volzinnen om jezelf te profileren maar elders blijkt dat je te laf bent om voor je eigen geloofsovertuiging uit te komen.

• Nada

Weet ik niet, zou jij dan nog 12 jaar gaan studeren? Of het moet echt je roeping zijn. Je moet de hele boel terug betalen en met het huidige politieke klimaat ook nog meer betalen voor hetzelfde broodje kaas dan diegene die niet gestudeerd heeft.

Ik snap het dilemma van IQ en je kan bepaalde studie's gewoon niet doen.

Ik snap dat je wilt zeggen dat dat dan hun schuld niet is en zij ook het hoogste bereiken wat in hun vermogen ligt maar alleen geen 100.000 per jaar verdienen maar 33.000. Nooit over nagedacht, nu voor het eerst.

Dank je voor dit inzicht, even verder over nadenken.

• Nada

We zullen zien wie er gelijk heeft, diegenen die nadenken en proberen goed te leven of diegenen die iets blindelings volgen en iedereen die het daar niet mee eens is omver maaien. :)

• Frederik D

Dat is geen antwoord.

• perihelium

Nada Schreef:

——————————————————-

> We zullen zien wie er gelijk heeft, diegenen die

> nadenken en proberen goed te leven of diegenen die

> iets blindelings volgen en iedereen die het daar

> niet mee eens is omver maaien. :)

Jij maait jezelf weg door jezelf niks (nada) te noemen en te denken dat je goed kan leven in de ogen van God. Ik wijs je naar de volle waarheid en vergeving van onze zonden in Jezus Christus. :)

• Frederik D

Ik ben blij met aardige, kundige, hardwerkende kassamevrouwen. Geen beroep om je voor te schamen en een beroep dat best een goed belegde boterham mag opleveren. Ik ben blij met goede elektriciens. Etcetera.

• Frederik D

Er zijn meer talen dan Spaans, meneer Periscoop

• Ellen-Josee

Misschien omdat DAT nu juist je roeping is, of je talent?

Dat je op die manier iets goeds voor de wereld / mensheid doet, zonder dollartekens in je ogen.

Of vind je dat niets?

Ellen :)