Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Brothers in arms

• Douce.

Ho ho, iets minder bevooroordeeld mag ook.

Douce

• Douce.

Tja..de tegenstellingen worden hier steeds meer geëtaleerd…i.p.v. de synthese gezocht.

Douce

• Gonnie

Inderdaad ja heel kortzichtig.! :(

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Dank je voor je reactie, ik verwachtte niet

> anders.

>

> Douce

Jammer dat je in plaats van toe te geven dat je geen gelijk hebt afgeeft op een ander. Je kan beter Douce.

• Douce.

Jammer, want God laat zich, d.w.z. in mijn ervaring, juist zo mooi zien en horen in muziek waarvan Hij de schepper en talentgever is.

Onbegrijpelijk dat er een aantal mensen zijn, die hierin een poging zien om te treiteren, te traineren, c.q. een ander willen verguizen.

Als ik asociaal zou zijn, dat ben ik dus niet, zou ik de bewoordingen van sommigen asociaal getalenteerde prikker overnemen. Ik pas daar echter voor.

En ja, daar ben ik dan inderdaad te arrogant en welopgevoed voor, een echte snob dus:) (Ook deze satire zal wel onbegrepen blijven…).

Douce

• Douce.

Ik ook van jou.

Douce

• samuel

Ik vind niks mis aan je leeftijd, ik vind je gedrag minder, en dan denk ik zo`n gedrag op die leeftijd! En dan zeg ik je eerlijk dat je senioren leeftijd geen vrijbrief is voor asociaal gedrag en taalgebruik.

Dan kan je nemen zoals je wil.

• samuel

Geen dank, respecteer dat dan ook! :)

• Douce.

Dat klinkt dwingend. En, zoals je intussen weet, ben ik daar totaal niet gevoelig voor.

Douce

• 'en passant'

nihil