Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Brothers in arms

• samuel

Wat doe jij hier dan nog Marith, en waarom ben je niet in al die gebieden die je opneemt, voorlopig zie ik alleen bij jou hetzelfde als bij thomas, alleen praatjes maar helemaal geen daadjes!!!

Behalve dan het schoppen tegen christenen, en daar zet jezelf weer flink te kijk met je holle woorden die je zo graag schrijft.

Ben je bekend met de bergrede?

• Frederik D

En ben jij ermee bekend?

• samuel

Sorry i dont wanna burst your buble, maar jij maakt niet uit wat wel mag en wat niet mag, ook niet op vrijdag.

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.

• samuel

Ja sommige dingen zeker, ik leef in een derde wereld land in Europa, en jij?

• Frederik D

Ik leef in Nederland. En doe hier mijn kleine bestje. Het is niet veel, okay.

• Douce.

Wat ongelofelijk mooi is dit nummer toch en…als ik het hoor nog mooier natuurlijk (Boris). Zo'n goede band met zo'n getalenteerde gitarist M.K.(oh…wat ben ik er gek op).

Ik laat hier de Nederlandse vertaling achter, voor hen die moeite hebben met het Engels. Ik weet het, het is niet helemaal dezelfde lading, slechts een vertaling.

Deze met mist bedekte bergen

Zij nu mijn thuis

Maar ik hoor thuis in de lage landen

En dat zal altijd zo zijn

Op een dag zal jij ook terugkeren naar

Je valleien en de boerderijen

En je zult niet langer

Wapenbroeders willen zijn

Door deze velden vol vernietiging

Doopsel van vuur

Heb ik jullie allemaal zien lijden

Toen het gevecht heviger werd

En hoewel ze me veel pijn hebben gedaan

Met angst en alarm

Verlieten jullie me niet

Mijn wapenbroeders

Er bestaan zo veel verschillende werelden

Zo veel verschillende zonnen

En we hebben maar één wereld

Maar we leven in verschillenden

Nu is de zon vertrokken naar de hel

En de maan staat hoog aan de hemel

Laat me jullie vaarwel bidden

Iedereen moet ooit sterven

Maar het staat geschreven in de sterren

En in elke lijn op je handpalm

We zijn zo dom, omdat we vechten

Tegen onze wapenbroeders

Dankjewel voor het plaatsen.

Douce

• Douce.

Wat geweldig toch weer………..zeker Mark Knopfler….mijn dag is weer, al is het donker, zonniger.

Dankjewel!

Douce

• Boris

:)

• Douce.

Samuel, probeer eens samen met peri wat verdraagzamer te zijn. De boodschap ken ik en ook jullie streven, maar iemand goede muziek gunnen hoort daar volgens mij ook bij.

Kom op joh, geen haaientanden, die staan goed op de Nederlandse wegen:)

Douce

• samuel

So what! Je maakt nog steeds niet uit wat er wel of niet hier op het Bijbelprikbord thuishoort, ook niet op vrijdag!

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.