Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Brothers in arms

• Frederik D

Eén muziekdraadje per week ter ontspanning na alle spannende discussies. Moet kunnen. En Peri en Samuel deden er ook aan mee. Maar ja, ze zijn nu chagerijnig en zinnen blijkbaar op wraak.

• samuel

Dat moet je ook doen, en dat zal je best zijn met Christus, maar probeer niet boven een ander te gaan staan, en zeker niet met woorden.

En daar wees ik je op.

Mijn mening is nog steeds dat dit geen muziek prikbord is, en geen youtube promotiebord, als men muziek wil luisteren kan men daar naartoe gaan, daar is youtube voor.

Dit is een Bijbelprikbord, en hier gaat het om het om op een positieve manier over de Bijbel te discuteren en dat is al een moeilijk gegeven hier.

Ik wens je echt geen kwaad toe en dat weet je, maar ik zal wel eerlijk zeggen wat ik denk, dat wat ik ook aan jou zei geld ook voor mij.

• samuel

Ja je bent lief! :)

Ach ja, dat is allemaal weer snel over, in een andere topic.

Maar koffie is altijd lekker, ga een lekker hollands bakkie maken.

Groet en hugs en lots of love to all.

• Douce.

Ook ik had niet door dat onder de titel de muziek verborgen zat..haha..:)

Douce

• Gonnie

Natuurlijk is hij lief, is hij van jouw kerk.?

Maar ja dat doet er niet aan toe .hij is in de Heer ,en ja dan kan het niet anders dan mag hij ieder ander wel even neer halen.

Toch wel grappig hoe liefdevol ‘'christenen’' onderling zijn.:D

• samuel

Ja hé, om jaloers van te worden!

Maar jij zal ook wel eens lief zijn toch?

• 'en passant'

nihil

• Gonnie

Het had onder Alma moeten hangen, weer een triomf voor jou,

heb je weer reden om op mij weer op mijn leeftijd te vallen en een denigrerend opmerking te maken.

• Douce.

Dank je voor je reactie, ik weet genoeg.

Douce

• Douce.

Dank je voor je reactie, ik verwachtte niet anders.

Douce