Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Brothers in arms

• Douce.

Nou nou, vermaan dan maar eens enige zusters die nogal platvloers uit de hoek plegen te komen…tjonge..haha. Lachen hier.

Douce

• samuel

Oh. Ja dat kan dus, senioren kunnen dat nog steeds hebben! B)

• Otis

Het is goed met je, ben gekke henkie niet.

• samuel

Wat zijn mijn werkzaamheden dan? Als je iemand voor grapjas uit wil maken. moet je toch wel enige kennis van zaken bezitten Gonnie!

Want senior zijn geeft ook niet het recht dingen ongegrond te kunnen schrijven.

• samuel

Nee je bent meer smakeloze Els, die iets insinueert en dan huichelachtig terugtrekt. :(

• Otis

Moet zeker kunnen! (tu):)

• samuel

Het Bijbel prikbord heeft regels en daar dient men zich aan te houden.

Ook jij!

Schrijf naar startpagina dat je een muziekclipjes/tekstjes weet ik al niet wat meer wil openen, en je probleem is opgelost en hebben jullie je eigen platform!

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.

• Otis

samuel Schreef:

——————————————————-

> Nee je bent meer smakeloze Els, die iets

> insinueert en dan huichelachtig terugtrekt. :(

Degene die dat doet ben je toch echt zelf. Moet ik het voor je spellen? Als je overdag hier verblijft wanneer kom je dan aan je werkzaamheden toe…….. 's nachts!!!!! Ouwe zemelaar ben je! X(

• samuel

Ja hoor dan kan je lekker naar Youtube gaan en lekker op Youtube luisteren naar die liedjes, want daar halen ze ze vandaan. En daar is Youtube voor om ze daar te luisteren!

Dit is een Bijbelbrikbord, geen Youtube bord.

Maar dat is mijn bescheiden mening Alma, en wie ben ik

• samuel

Wellicht moet je de tijden eens lezen wanneer iemand prikt, en het is hier een uur later dan bij jullie!

Maar het is wel duidelijk dat je niet durft te zeggen wat je eigenlijk bedoelde! :(

Els schreef: Werkzaamheden? Dat doe je dan 's nachts zeker.:D