Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Brothers in arms

• samuel

Douce het is niet het muziekstuk ik ben een grote fan van de Dire Straits geweest, het is het arrogante hoogmoedige gedrag van de plaatser, die mooie praatjes verkondigt maar geen daadjes doet.

En Perihelium heeft gewoon gelijk dit is geen muziek prikbord, maar een Bijbellprikbord en deze heeft regels en daar dient men zich aan te houden.

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.

• Frederik D

Jij maakt dat ook niet uit. En de webmaster ook niet. Want de prikborden van de Startpagina zijn van … de Startpagina.

• Frederik D

Je spamt.

Gerapporteerd.

• Boris

Deze is ook mooi, van hetzelfde album.

http://www.youtube.com/watch?v=im2SoltmZEc

• Gonnie

En wat doe jij daar ?

Oh ik weet het jij hebt het druk met dit bord hier daar gaat al jouw tijd in zitten. Volgens mij ben jij hier het meest aanwezig dan ieder ander prikker, maar dat is niet erg, maar doe dan niet of jij al jouw tijd aan die mensen daar besteed, en andere verwijt maken dat zij niet voor anderen zich in zetten.Wat anderen doen voor het welzijn voor mensen hangen zij niet aan de grote klok hier.

• samuel

Dit prikbord heeft regels, daarom heeft startpagina een beheerder van dit prikbord aangesteld, dus maak jij niet uit wat er op komt, en de redactie heeft deze regels opgezet.

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.

• samuel

Jou erop wijzen dat je als senior geen recht hebt op asociaal gedrag en dito taalgebruik, tussen mijn werkzaamheden door.

• samuel

O.

Van de Redactie

• Otis

Werkzaamheden? Dat doe je dan 's nachts zeker.:D

• Otis

Wat is dit toch een geweldig nummer! Dank voor het plaatsen Boris. (tu) :)