Melkbusschietdeskundige.
Gelooft Ellen wel dat de V I en de V II Londen hebben bereikt? Vast niet. De geschiedenis van de WW II moet drastisch worden herschreven.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMijn toen nog jonge vrouw ( nog steeds jong trouwens) van rond de dertig jaar is zeer ernstig ziek geweest.
De wanhoop nabij.
Na een jaar aanmodderen en niks kunnen vinden en bijna dood bleek uiteindelijk dat ze een zeer zeldzame ziekte had.
Met de juiste medicijnen ging het een stuk beter.
Enige jaren later volgde een operatie en ze is als één van de zeer weinigen is genezen.
Als gelovige heb ik God gedankt ( en doe dat nog steeds) dat God de medische wetenschap de kennis en de middelen heeft gegeven ter genezing !
—————-
Een 13 jarig jongetje wat ik ken ( en jullie kennen misschien dit soort kinderen/mensen zelf ook wel en ik heb ook nog wel 40 andere voorbeelden ook) is zijn geloof kwijtgeraakt omdat ondanks hartstochtelijk bidden om genezing zijn moeder na een ernstige ziekte TOCH is gestorven.
———————-
MAG IK HET GEMAK WAARMEE SOMMIGE VAN MIJN MEDECHRISTENEN OMGAAN MET GEBEDSGENEZINGSHOWS VROOM GENEUZEL VINDEN??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?