Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• Boris

Ik ben bang van wel.

• Ellen-Josee

Kom, kom, ik heb er zelf bijgestaan hoor, bij bepaalde genezingen.

Niet bij die down maar wel bij andere. Ik weet precies hoe het werkt.

Ik zou het zelfs nog sterker kunnen vertellen, maar dat doe ik niet - ik vind het zo al gezeik genoeg.

Ellen

• Boris

Een erg zwak antwoord.

• Boris

Je munt uit in vaagheden.

• Nada

Jammer.

Ik vond Ellen wel leuk maar wat ze nu allemaal zegt kan gewoon niet. En kon het wel dan stond de wereld op zijn kop want er is een aangeboren afwijking genezen!

Misschien in de toekomst.

Nou ja Ellen, jammer dat je zo doet.

• Nada

Jij bent echt niet goed wijs vrouw.

• Ellen-Josee

Het spijt me Nada, ik kan niet dingen wel of niet gaan zeggen, omdat mensen mij dan leuk blijven vinden.

Ik hoop dat je dat begrijpt :)

• Boris

Ze gelooft wel dat er mensen door God worden genezen van het syndroom van Down maar niet dat er mensen op de maan zijn geweest. (Serieus !! )

Lees de draad maar eens door wanneer je tijd hebt. Het is niet te geloven. :D

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/13571986/13578429/re-duizenden-maal-miljard#msg-13578429

• Nada

Ik begrijp je tot een bepaalde hoogte, maar als jij het geheim hebt om mensen met down te genezen en je wilt het niet zeggen dan doe je die kinderen te kort die nog niet genezen zijn.

Heb je dat niet en zeg je maar iets dan vind ik dat heel erg jammer.

• Frederik D

Sinds jaar en dag doe ik onderzoek naar veronderstelde wonderen. Maar elk verondersteld wonder was nep.

Maar jij bent wel op echte wonderen gestuit? Ik ben zeer nieuwsgierig naar de bewijzen.