Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• Nada

Met je eens :)

• Boris

Je verhaal is een vaag van horen zeggen verhaal.

En bronvermelding heeft niets met privacy te maken. Wanneer deze genezing van het syndroom van Down echt had plaats gevonden dan zou het in alle medische bladen zijn gepubliceerd.

Je verhaal is dus niet serieus te nemen en is bij deze naar het rijk der fabelen verwezen.

• Frederik D

Ik wil inderdaad namen. Ik wil bewijzen. Maar die zijn er dus niet.

• Daan

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik gun de ouders van een kind met het downsyndroom

> het allerbeste. Maar mag je ze valse hoop geven?

Wij hebben iemand in onze vriendenkring met een kind die het downsyndroom heeft en geloof mij, deze mensen weten heel goed dat het kind altijd het downsyndroom blijft houden en zijn echt waar heel blij met hun kind ( ongelovige ouders—dat wel) maar ook al zouden alle mensen in de hele wereld bidden om genezing………dan nog blijft het een kind met het downsyndroom.

ONZIN ONZIN ONZIN.

Gebedsgenezing is NIKS !

> Of moet je juist realistisch zijn? Slaat valse

> hoop niet al te gemakkelijk om in slopende

> wanhoop?

• Nada

Nee ik zeg toch eerlijk zijn?

Ziektebeeld omschrijven en bij niet behandelbaar doorverwijzen. Maar zeker niet doen alsof het te genezen is.

• theo

Vaak wel helas.

Echter; in de wanhoop van het ziekzijn van jezelf of van een partner of een kind proberen mensen alles - ALLES- om beter te worden.

Wel begrijpelijk natuurlijk.

Van hocus pocus drankjes tot gebedsgenezerscircus.

En inderdaad, voor gelovigen die naar gebedsgenezingsshows gaan ligt er een geloofscrisis per definitie op de loer.

• Nada

Zijn er echt mensen van het Downsyndroom genezen zo ja dan kan ik in contact met je komen?

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Trouwens; zijn mensen die genezen zijn door gebed

> - genezen door gebd of door God?

B.v. Jan Zijlstra zegt altijd dat door God genezen wordt.

>

> Kan God geen mensen genezen als er niet voor de

> patient is gebeden door de Zijlstra,s op deeze

> aardkloot?

Maar natuurlijk, iedereen kan bidden om genezing, je kan ook voor jezelf bidden.

Wat dacht je dan?

14 Genees mij, HERE, dan zal ik genezen zijn; help mij, dan zal ik geholpen zijn, want Gij zijt mijn lof. NBV Jer 17: 14

Maar velen geloven in de Bijbel maar niet dat het woord in de Bijbel waarheid is, dus wordt ik voor leugenaar en idioot uitgemaakt.

Geeft verder niet.. ik zal er niet minder om slapen.

Ellen

• Nada

Ellen toch :(

• Ellen-Josee

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,16075995,16076150,page=2#msg-16076150