Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• Nada

Hoopte ik ook voor die ouders die hun kind op IC hadden met leukemie. Maar helaas is dat kleine meisje wel dood nu. Er is niet 100 procent genezing voor kanker en blijkbaar had God haar niet uitgekozen om te genezen :(

• Nada

Eerlijk zijn, zeggen hoe het is, ook al is dat voor jezelf moeilijk omdat je hun verdriet ziet. Toch niet liegen en verzachten.

• theo

Zo hebben we allemaal onze eigen voorbeelden Nada en moeten we er DUS uiterst voorzichtig mee omgaan om genezingen toe te schrijven aan het voortreffelijk gebed van voortreffelijk gelovigen.

• Daan

theo Schreef:

——————————————————-

> Trouwens; zijn mensen die genezen zijn door gebed

> - genezen door gebd of door God?

Ja hoor.

Ik weet van iemand die zegt genezen te zijn van Artrose.. Maar deze persoon had het geluk dat Jezus en God midden in de nacht op bezoek kwamen speciaal om deze arme zielenpiet te genezen.

Het kon ook achteraf een demoon geweest zijn die aan het bed stond met zijn metgezel.

Want deze vrouw ziet soms de Heilige Geest aan voor een demoon….volgens eigen zeggen.

>

> Kan God geen mensen genezen als er niet voor de

> patient is gebeden door de Zijlstra,s op deeze

> aardkloot?

• Frederik D

Overigens, Ellen,

Ik wil je niet afzeiken. Maar het onderwerp is mijns inziens een nieuwe draad waard omdat het een belangrijk onderwerp is.

Volgens mij ben jij op een aantal punten zeer goedgelovig. Misschien kan ik jou van enige goedgelovigheid genezen.

Hoe ben jij aan je verhaal gekomen?

Ik wens je een goede nacht. :)

• Frederik D

Deze draad is niet bedoeld als een persoonlijk afzeikdraad.

• Nada

Ik heb heel veel voorbeelden want ik ben verpleegkundige op de spoedeisende hulp en in opleiding voor ambulanceverpleegkundige.

Dood is dood hoor. Bidden helpt helaas niet.

• Frederik D

Dus zulke valse hoop is funest?

• Ellen-Josee

Dat heb ik je al verteld.

Alleen jij wilt namen en adressen en dat gaat niet gebeuren.

Ik hoop dat je ‘nee’ begrijpt.

Slaap lekker,

Ellen

• Frederik D

Want?

Omdat valse hoop slopend is?