Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Genezen van downsyndroom

• samuel

Ach ja dan zal ik het goede begrip van vroom wel meenemen en het geneuzel laten bij de niet christenen.

Is dat ook goed?

• theo

Je gaat doelbewust aan het punt voorbij.

• samuel

Oh. Daar ben ik mij niet van bewust!

• theo

Re: Genezen .en vroom geneuzel- en het verschil

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 09 november 2012 20:58

Het biddende kind en/of de zieke ouder/dierbare is niet gelovig genoeg dus

• Frederik D

Dus als je door existentiële angst, bijvoorbeeld door zorgen om je moeder, een wankel geloof hebt en dus niet mooi genoeg bidt, dan wordt je gebed bij voorbaat niet verhoord? God moet worden gepaaid? Is God toch een soort heidense Baäl?

• Frederik D

Dus alweer een bijbeltekst waaraan je je niet houdt?

• Frans

Ik heb de meeste reacties gelezen hier.

Wat me opvalt is dat ook gelovigen niet begrijpen waarom de één wel op gebed genezen wordt en de ander niet.

Persoonlijk geloof ik wel in genezing door God, dat heb ik voor mijn ogen meegemaakt en kan ik dus nooit meer ontkennen. Het was op dat moment een zware keuze voor mij maar ik wist (niet dacht) dat het zou gebeuren als ik gehoorzaamde aan wat God verlangde. Dus het wonder gebeurde ook. Dat is de hele problematiek, bidden naar Zijn wil…. echt niet eenvoudig , maar het verklaart wel dat vele genezingen door gebed niet gebeuren, het komt vaak neer op persoonlijk verlangen, zo van: God genees die mens, dat kind , ik bid U. Mooie vraag natuurlijk en oprecht bedoelt, maar wisten ze ook wat God wilde?

• samuel

Waarom val je in herhaling?

• Frederik D

God wilde gewoon dat dat kind op jonge leeftijd op ellendige wijze stierf?

• Frans

CU, is je vrouw daar aan overleden ?