Niemand wordt gedwongen om voor zich te laten bidden.
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk geloof helemaal niets van die zogenaamde getuigenissen die jij gehoord hebt. Baarlijke nonsens is het.
En ik weet heel goed waarover ik spreek. Gebedsgenezing bestaat niet. Het is voornamelijk inbeelding waardoor men zich wellicht de eerste paar dagen beter voelt maar daarna weer terugvalt. En verifieerbare verhalen over dergelijke situaties zijn er te over.
Komt er niet bij.
Persoonlijk ga ik mijn tijd niet verspillen aan iemand die niet wil en niet gelooft.
Kijk ook een prachtige en toepasselijke bijbeltekst:
Geef wat heilig is niet aan de honden en gooi je parels niet voor de zwijnen; die zouden ze maar met hun poten vertrappen, zich omkeren en jullie verscheuren.
NBV Matt 7: 6
Jij kent mensen die genezen zijn van het syndroom van Down? Zo, zeg. Ik weet veel. Maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand genas van het syndroom van Down. Ook niet in Lourdes. Per jaar een paar miljoen zieken. En dat sinds 150 jaar. Maar jij kent wel iemand die van het syndroom van Down is genezen. En wie mag die gelukkige wel zijn?
Op de rest van je bericht ga ik maar niet in. Dat vind ik helemaal stuitend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?