Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

`alverzoening grootste bedreiging van het christendom`

• theo

Omdat het oeverloos is ga ik er ook niet op door.

• samuel

Ik dacht dat de oevers toch duidelijk aangegeven zijn door jouw organisatie de PKN, en ik meen mij zelfs te herinneren dat je eens geschreven hebt dat je zelfs de toestemming van de kerkraad waar jij wel eens mag spreken nodig hebt, omdat ze eerst willen weten wat je gaat prediken. Oevers dus.

• theo

Zo is dat Samuel, zo is dat.

Verder alles goed?

• samuel

Ja kan niet zeggen dat ik wat te klagen heb.

Met jou ook alles verder goed theo?

• Frederik D

Ik denk dat ik in sommige zaken verre van achterlijk ben en zelfs enigszins voorlijk. En aion en zijn afgeleiden betekenen niet eeuwig maar langdurend.

Ik vrees dat de zeer geachte commissie zich meer laat leiden door de traditie dan door objectieve linguistiek. De linguistici hadden in die commissie weinig in de melk te brokkelen.

In elk geval erkent zo'n commissie zeer zeker dat de aarde in de Bijbel plat is. Maar gelukkig zit jij op één lijn met die commissie en erken ook jij dat de aarde in de Bijbel plat is. Die commissie is voor jou immers gezaghebbend.

• Frederik D

Maar dit prikbord is er juist voor oeverloze discussies.

• theo

Natuurlij kan IK niet zeggen dat jij wat te klagen hebt.

Ik hoop dat je dat ook van jezelf kunt zeggen want dan ben jeeen gelukkig mens.

Met mij is het uitsteekbaar, danku.

• theo

Oeps.

Mottiknouallesweerverdedigen terwijl Peri absoluut geen blik wil werpen op wat hem niet goeddunkt?

Dachtikniet.

• samuel

Ik denk dat je aan mij je hoogdravende woorden verspilt, ik geef er niks om wat je denkt.

• samuel

theo Schreef:

——————————————————-

> Natuurlij kan IK niet zeggen dat jij wat te klagen

> hebt.

>

> Ik hoop dat je dat ook van jezelf kunt zeggen want

> dan ben jeeen gelukkig mens.

Ja kan niet zeggen dat ik wat te klagen heb.

Met jou ook alles verder goed theo?

Dat schreef ik toch al!

>

> Met mij is het uitsteekbaar, danku.

Nou geweldig hoor.