Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tijdmachine

• Stefan

Lees eens wat ze zegt. Het gaat even simpel over een handeling van terugverwijzen naar iets wat geschreven is in de draad en daarmee bevestiging krijgt.

Een handeling in lijn met de draad van de discussie.

Het oordelen daarover is niet gezond in die lijn, maar een veroordeling buiten de gesprek-stof om. Uit het niets.

• Stefan

.

• samuel

Dat vind jij! Een ander niet!

• Ellen-Josee

zo plots was het nu ook weer niet, ik zie daar een hele lange draad waarin jij suggereerd dat Jezus IN jou geboren wordt.

En dat komt dan uit op een herhaalde uitleg van mij met alles erop en eraan, dat je niet wedergeboren kan worden voordat je gestorven bent aan jezelf.

Zolang jij nog denkt dat Jezus IN jou geboren moet worden, vind jij jezelf te belangrijk om aan jezelf gestorven te zijn.

Dus ga in plaats van praatjes tegen mij maken, daar nu maar eens over nadenken he?

Ellen

• Stefan

.

• Ellen-Josee

Kan je het wat duidelijker formuleren?

Ellen

• Stefan

.

• CU

Kan je het wat duidelijker formuleren? Want nu is het net alsof het tussen Thomas en anderen gaat en je jezelf buitenspel zet.

>Gepost door: samuel ()

>Datum: 04 november 2012 20:56

> Dat vind jij! Een ander niet!

> samuel

• Stefan

.

• Frans

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Romeinen 14:23b alles wat niet uit geloof voortkomt is zondig.

Bekijk je “uit geloof” ook wel eens als “in eerlijke overtuiging”. Serieuze vraag, iets waar ik vaak over nadenk.