Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Tijdmachine

• Stefan

.

• perihelium

Als je Jezus wilt horen spreken en antwoorden lees dan de Bijbel, geloof en bid. Als we niet in Jezus Christus geloven die zei in Zijn Woord te blijven en dat we in Zijn Naam alles mogen vragen, zullen we geen enkel antwoord begrijpen.

• Frederik D

Allesomvattende oertrilling.

Typisch new age taaltje.

• samuel

Laat hem nu niet van zijn grondvesten trillen joh. Hij heeft het al zo moeilijk!

• Frederik D

Jij hebt met veel vragen grote moeite en sommige vragen wil je zelfs verbieden getuige je talibanachtige mentaliteit.

Toch schrijf je kwezelachtig:

dat we in Zijn Naam alles mogen vragen.

Ik hou niet van contradicties. Waarom excelleer jij in contradicties?

• Frans

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Jezus geeft de hierarchie aan:

> Johannes staat aan de top (vraag me niet waarom) Daaronder komen de grote joodse namen zoals

> Abraham, Mozes, Elia.

Maar zelfs boven Johannes ziet Jezus simpele echte christenen staan. En dat verbaast mij, omdat ik niemand ken die zelfs maar in de buurt van Abr of mozes kunnen staan

Jezus ziet boven hen echte christenen staan ? Dat moet je even uitleggen aan deze simpele ziel.

Dat je niemand kent die in de buurt komt… Stel dat ze bestaan, kan je wel eens in de verkeerde kringen bewegen natuurlijk.

• Frederik D

New age maakt misbruik van de fysica, met name van de begrippen energie en trilling. In de fysica betekenen die woorden iets, in de new age betekenen die woorden niets.

• samuel

Ja en!

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Jij hebt met veel vragen grote moeite en sommige

> vragen wil je zelfs verbieden getuige je

> talibanachtige mentaliteit.

>

> Toch schrijf je kwezelachtig:

> dat we in Zijn Naam alles mogen vragen.

>

> Ik hou niet van contradicties. Waarom excelleer

> jij in contradicties?

Als je niet van ‘talibanachtige mentaliteit’ houdt, waarom probeer je jouw ongelovige wil dan zo op te leggen?

• perihelium

Claude Hommel Schreef:

——————————————————-

> Ik zou Hem vragen : \" Jezus Christus !, over een

> paar jaar zult u zeggen : Ik kom spoedig,

> maar het is inmiddels 2012 en wanneer is spoedig ?

> Men wordt een beetje ongeduldig.\"

Dat antwoord kan je uit de Bijbel halen.