Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

vrijspraak niet op grond van de wet maar door geloof

• keessie

Jij hoeft mij niets over God te vertellen Peri, God kent mij namelijk beter als dat ik mijzelf ken.

• Ellen-Josee

Ik heb inderdaad een aardige babbel en mijn roeping gemist om op de markt te staan.

Graag had ik iets onduidelijks gebruld over 2 kilo prachtige tomaten in de aanbieding.

Ellen :D

• keessie

ik lust geen tomaten dus aan mij had je niets kwijt gekund

• perihelium

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Goed zo Peri!

>

> (tu)

>

> Ik heb Keessie wel eens gevraagd wat hij voor het

> Koninkrijk van God ging doen tot de eindtijd daar

> was.

> Hij is mij nog steeds een antwoord schuldig.

>

>

> Ellen

Ja en ik kreeg ook al geen antwoord maar die eist hij wel. Maar dat mogen we hem niet aanrekenen, hij weet niet beter.

• Ellen-Josee

Als ik jou was zou ik maar geen ruzie maken met een marktkoopvrouw over de waar.

Dan ben je pas echt dom.

:D

• keessie

Mooi stel zijn jullie de linker en rechterhand samen 2 handen kunnen heel mooie dingen maken.

• perihelium

keessie Schreef:

——————————————————-

> Jij hoeft mij niets over God te vertellen Peri,

> God kent mij namelijk beter als dat ik mijzelf

> ken.

Waarom neem je het niet aan als ik zeg dat je op God mag vertrouwen onder alle omstandigheden?

• keessie

ik maak nooit ruzie en als ik al ooit eens op de markt kom koop ik een visje van de Volendammer vishandel

• keessie

Peri je snapt er echt geen bal van waarom komt bij jou de gedachte op dat ik geen vertrouwen in God zou hebben

• Ellen-Josee

Ik kom ook op de markt alleen voor vis. Maar ik heb wel eens het plan gehad om samen met een vriendin een kraam te beginnen op het Waterlooplein.