3x het woord “dus” suggestief iemand ben jij Frederik om een lang verhaal kort te maken je snapt er geen bal van ook al geloof je dat alles uit een balletje ontstaan is.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDat ben ik niet met je eens, als je met je volle verstand aan het zondigen bent en dan omdat je gelooft dat je veilig bent dat is pas erg. Hoe erg kan je dan bezig zijn, hoe vaak kan je dat doen? Ontelbare keren want je gelooft? Als het zo simpel was zou iedereen op zijn sterfbed gaan geloven.
Daar tegenover de mensen die wel zuiver bezig zijn, en niet deze zonden doen. Die zijn in jouw ogen verloren? Ik ben blij dat jij God niet bent:)
madam mikmak Schreef:
——————————————————-
> wanneer stap jij nou eens over naar het Paulus
> evangelie. Je zit al zolang in het traject.
Paulus zei:
1 Korintiërs 15:1-4
1 Broeders en zusters, ik herinner u aan het evangelie dat ik u verkondigd heb, dat u ook hebt aangenomen, dat uw fundament is 2 en uw redding, als u tenminste vasthoudt aan de boodschap die ik u verkondigd heb. Anders bent u tevergeefs tot geloof gekomen. 3 Het belangrijkste dat ik u heb doorgegeven, heb ik op mijn beurt ook weer ontvangen: dat Christus voor onze zonden is gestorven, zoals in de Schriften staat, 4 dat hij is begraven en op de derde dag is opgewekt, zoals in de Schriften staat
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?