Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Niks alverzoening

• madam mikmak

lieve Nada, die moslima kletst de hele tijd over seks. Hoe versier ik haar, zeg eens wat. Moet ik haar op een gebakken vis trakteren?

• Nada

Ik hoef geen stempel, dank u. Ik ben als moslima opgevoed en nu ik ouder ben krijg ik bepaalde vragen. Dat lijkt me alleen maar gezond.

• Frederik D

Kan jij Bijbels onderbouwen dat Jezus zijn volgelingen opriep om in de zesdaagse schepping te geloven?

• Nada

Nee als je iemand leuk vindt dan neem je de tijd om haar te leren kennen. Dan vraag je haar wat haar bezig houdt. :)

• madam mikmak

Dan vraag je haar wat haar bezig houdt

seks.

• Frederik D

Je moet nog het één en ander leren over de ins en outs van de rijke christelijke theologiecultuur. Gun je jezelf geduld.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Kan jij Bijbels onderbouwen dat Jezus zijn

> volgelingen opriep om in de zesdaagse schepping te

> geloven?

Het is ook wat Paulus gelooft (zie Handelingen 24:14). Waarom geef jij geen antwoord?

• Nada

Waarom zo vasthoudend aan de bijbel terwijl iedereen weet dat het een boek geschreven is door mensen die de inspiratie van God hadden. Inspiratie dus. JIj weet niet wat Gods plannen zijn, dat weet niemand.

• madam mikmak

Geen inspiratie maar expiratie; God heeft zijn geest erin geademd. En genesis 1 is waarschijnlijk door god ZELF geschreven.

• keessie

Ach Theo is er vol van brengt wel meer in het laatje.