Nee, ik ben de kok, en iedereen hier is er blij mee
Maar ik ben dan ook huisvader en hoef niet meer elke dag naar het werk.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk werk zelf omdat ik dat graag wil en me heel erg beperkt zou voelen als ik elke dag thuis zou zitten. Ik voel me ook blij dat ik iets doe wat ik altijd al wilde doen en voel me nuttig voor de samenleving.
Wat jij zegt snap ik wel maar het is onmogelijk in deze tijd, je weet denk ik wel hoeveel gescheiden moeders met kinderen in een uitkering zitten omdat het huwelijk mis ging. Dan moet je je handje ophouden omdat je nooit doorgeleerd hebt en dus ook niet meer aan een baan kan komen.
Nada Schreef:
——————————————————-
> Ik werk zelf omdat ik dat graag wil en me heel erg beperkt zou voelen als ik elke dag thuis zou zitten. Ik voel me ook blij dat ik iets doe wat ik altijd al wilde doen en voel me nuttig voor de samenleving.
Dat begrijp ik ook, maar je gaf al aan dat je geen kinderen hebt, dus ook geen probleem met een eigen carrière.
>
> Wat jij zegt snap ik wel maar het is onmogelijk in deze tijd, je weet denk ik wel hoeveel gescheiden moeders met kinderen in een uitkering zitten omdat het huwelijk mis ging. Dan moet je je handje ophouden omdat je nooit doorgeleerd hebt en dus ook niet meer aan > een baan kan komen.
Daar ligt ook vaak de schuld van de man, maar waarom blijven altijd de moeders met de kinderen zitten? Niet altijd omdat de vader ze niet wil, dat zie je toch ook wel?
Ja dat zie ik wel. Maar dat blijven zitten met de kinderen kan ik als vrouw niet snappen, alsof het een opgave is. Maar het feit is er dan wel dat als de moeder altijd thuis gezeten heeft ze geen aansluiting meer vindt op de arbeidsmarkt en moet leven van een uitkering.
En dan is Nederland nog goed er zijn zat landen waar het zo is dat als de man weg gaat zij maar moet zien hoe ze haar kinderen eten kan geven.
Dat moet jij dan toch ook zien?
Frans Schreef:
——————————————————-
> Nee, ik ben de kok, en iedereen hier is er blij
> mee
>
> Maar ik ben dan ook huisvader en hoef niet meer
> elke dag naar het werk.
Ik heb die tijd allang achter de rug, maar toen ik nog gewoon huismoeder was en geen baan had spaarde ik veel geld uit door b.v. zelf kleding te maken voor het hele gezin, terwijl ik op de kinderen paste en het hun ook leerde natuurlijk.
Ik heb overigens samen met mijn man één fulltime baan als kok gehad. Daar kijk ik nog op terug als één van de leukste dingen uit ons huwelijk.
We moesten dus 5 dagen koken en konden die dagen invullen zoals wij zelf wilden. Soms werkten we alletwee tegelijk, dat waren dan 2 dagen. We namen dan onze jongste spruit mee, die alles mocht voorproeven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?