Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ik wil me bekeren

• theo

Om dan bij de posting te blijven: Zie je wel , er is geen bewijs dat God bestaat maar er is wel degelijk bewijs dat mensen God ervaren.

• Frederik D

De gewone waarheid en haar vervolg. Wetenschap is het vervolg op de gewone waarheid.

• 'en passant'

nihil]

• Frederik D

Ik ben eerlijk.

• Frederik D

Nee, geen meehobbelen met onbewezen praatjes. Heb ik nooit gedaan. Maar kritisch praatjes onderzoeken.

Toen mevrouw Diana Spencer overleed, werd ze door iedereen bejubeld. Geheel tegen de stroom in vroeg ik me af of ze wel zo'n geweldig mens was geweest.

• Nicole

Het is ook niet niets als je een kind moet “verliezen” terwijl je weet dat ze nog leeft en dan nog wel 3 straten van ons vandaan.

Haar op straat te moeten zien en dan weten dat zij niet weet wie hij is en dan de kracht van de Heer hebben om dit te kunnen dragen, Hij die dit verdriet samen met mijn man draagt, ik ben zo trots op mijn man.

Ik heb wel eens gezegd dat de duivel hier 3 straten vandaan woont en toch blijven we voor haar bidden, dat haar hart verzacht mag gaan worden en ze in gaat zien wat ze de vader van haar (en natuurlijk mijn man's dochter) aan doet. Wij weten dat ze straks als ze onverbiddelijk blijft geoordeeld zal worden naar haar daden en dat haar straf niet mals zal zijn maar ook mijn man zijn ex gunnen we het eeuwig leven en de genade van de Heer en daarom blijven we bidden en vertrouwen houden in Hem.

Ik bid voor jou Boaz en wens jou ook alles goeds toe voor de toekomst en hoop dat er verlichting komt in jouw pijn en wens je God's zegen toe

• theo

stil

• Nicole

God's bestaan is ook niet te bewijzen maar door geloof wel te aanvaarden en dat is de kern van het Christen zijn, je geloof in Hem

• Frans

(tu) Heel sterk.

• Nicole

Jij kent het verhaal en ook jij hebt gebeden voor ons en daar zijn we je dankbaar voor Frans