Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Sleutels tot de Bijbel

• Frederik D

Nogmaals, blijf van andermans privacy af.

Ik weet niet wat jou is overkomen. Maar ik verzet me ook tegen criminele activiteiten die tegen jou gericht zijn. Ook van jou moet men afblijven.

• Frederik D

Samuel, stop.

• samuel

Met mij is er niks, als je denkt dat een christen bij voorbaat niet in staat is om zich te verdedigen omdat je hem dan wil lamleggen hoe jij dan denkt dat een christen moet zijn als atheïst zijnde dan kom je van een koude kermis thuis! Jezus zei: 35 En Hij zeide tot hen: Toen Ik u uitzond zonder beurs of reiszak of sandalen, hebt gij toen aan iets gebrek gehad? Zij zeiden: Aan niets. 36 Hij zeide tot hen: Maar nú, wie een beurs heeft, hij neme die, zo ook een reiszak; en wie er geen heeft, hij verkope zijn mantel en kope een zwaard. 37 Want Ik zeg u, dat dit woord, dat geschreven is, aan Mij in vervulling moet gaan: En Hij is onder de misdadigers gerekend. Want wat over Mij geschreven is, komt tot een einde. 38 Zij zeiden: Here, zie, hier zijn twee zwaarden! Hij zeide tot hen: Het is voldoende. Lucas 22

Als iemand denkt mij te bedreigen van achter zijn pc, om mij te lasteren, dan ben ik mans genoeg om zo iemand uit te nodigen en in mijn gezicht zijn laster bekend te maken.

Dus als jij je woord waar wil maken, ga dan bij die ander je verhaaltje vertellen.

• samuel

Heb ik mijn punt gemaakt?

• Stefan

.

• Frederik D

Er staat geen kloot. Er staat platrond. Ik kan er ook niets aan doen.

Sorry dat ik me aan de feiten hou.

• samuel

Er staat geen platrond, sorry. Houd je eens aan de feiten.

• BOAZ

Dit is geen kwaadsprekerij.

Johannes 14:6 Jezus zeide tot hem: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij.

Als jij wat anders verkondigd dan Johannes 14:6 dan begrijp ik wel dat jij kwaad spreekt over mij.

Boaz.

• theo

Dat wel natuurlijk.

Naast Peri en Samuel en Florin heb jij natuurlijk ook altijd gelijk.

Makkelijk zat.

• BOAZ

theo Schreef:

——————————————————-

> Dat wel natuurlijk.

>

> Naast Peri en Samuel en Florin heb jij natuurlijk

> ook altijd gelijk.

>

> Makkelijk zat.

Johannes 14:6 Jezus zeide tot hem: Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij.

Makkelijk zat, daar heb ik geen andere sleutel voor nodig.

Boaz.