Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Een goede raad webmaster

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Nee joh, die Nederlandse aardappels. Van de

> zorgboerderij, het was heerlijk.

Zijn er boerderijen bij jou in de buurt? Ik eet sinds een tijdje low-carb en kook de kip maar eet meer vis dan vlees, veel groenten en fruit en geen toevoegingen zoals zout en kruiden. Ook geen brood maar vezels (muesli) met magere melk en proteïne shake. Lekker gezond en elke dag sporten en sauna. Ben gestopt met roken en drinken maar draag nu wel een six-pack. Heb nog wel een zwak voor ijs en als ik uit eten ga dan maakt het me helemaal niet zo uit wat ik eet.

> De afwas komt zo. Eerst maar even een kopje koffie

> c.q. espresso (net de nieuwe gratis Senseo

> monsters binnen…haha). Ben benieuwd.

>

> Douce

Ik ben van 10+ koffie per dag naar 2 a 3 gegaan. Oploskoffie met een zoetje.. Verschil moet er wezen.. He, wat zijn we lekker ot.. ;)

• Gonnie

Van de Redactie

Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.

• perihelium

Vind je dat de webmaster die regel moet handhaven of veranderen?

• theo

Doe wat je hart je ingeeft, ZELFS als ik het niet met je eens zou zijn en laat je niet (al te zeer) beinvloeden door muggenzifters.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Doe wat je hart je ingeeft, ZELFS als ik het niet

> met je eens zou zijn en laat je niet (al te zeer)

> beinvloeden door muggenzifters.

Dat klinkt aardig. Maar wat bedoel je precies?

• Douce.

Even lekker OT.

De zorgboerderij is niet ver bij mij vandaan (op de fiets ca. 15 min.) en nu staan ze nog in mijn laan op de markt.

Leuke mensen, ik heb er altijd lol en praat mee, die onder begeleiding (uiteindelijk zijn ze minder verstandelijk begaafd) hun eigengeteelde waren slijten. Leuk is dat ze precies weten wie ik ben en wat ik lekker vind, altijd dolle pret.

Binnenkort zijn ze niet meer op de markt (weer etc.), maar er is een toko hier vlakbij, die melk- en groenteproducten verkoopt uit eigen boerderij en vanuit de regio, heb ik ook weer leuke contacten mee. Vader en zoon. Turkse mensen.Daar kan ik zo van genieten, het enthousiasme en de vriendelijkheid; Je kunt daar ook al de shakes etc. proeven.

Kijken of ik de site later kan plaatsen.

Douce

• theo

perihelium Schreef:

>

> Dat klinkt aardig. Maar wat bedoel je precies?

Ik schreef: dkljyresukfcdshkfj ndyslmufsakdl sd gars;el hcsd kjdy;AKRVHF GS;alkdfhakljgadsjvfha;svkjndlvs;k.

Dat jij dat niet begrijpt kan ik best begrijpen hoor.

• perihelium

Dat klinkt gezond en heel gezellig. Goed idee ook zo'n zorgboerderij! Het valt me wel op dat gezonde producten zoveel duurder zijn dan ongezonde.

Kunnen we hier nog een Bijbelse koppeling van gaan maken denk je? ;)

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

>

> >

> > Dat klinkt aardig. Maar wat bedoel je precies?

>

>

> Ik schreef: dkljyresukfcdshkfj ndyslmufsakdl sd

> gars;el hcsd kjdy;AKRVHF

> GS;alkdfhakljgadsjvfha;svkjndlvs;k.

>

> Dat jij dat niet begrijpt kan ik best begrijpen

> hoor.

Jammer dat je niet zo behulpzaam bent als iemand iets niet begrijpt en je om uitleg vraagt. Of komt dat omdat ik het ben?

• Douce.

Nou Gonnie, ik vind het even leuk om bezig te zijn OT met peri. Over voedsel etc. heerlijk onderwerp.

Ik vind het eerlijk gezegd prettig dat hij daar over mee kan praten.

Douce