Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Een goede raad webmaster

• perihelium

Haal geen draadjes weg die ik net aan het lezen ben.. En als je toch aan het vegen bent wees dan niet selectief en haal dan ook andere off topic berichten weg en handhaaf of verander het bericht van de redactie hiernaast. Bvd!

• Frans

Ik zie ook dat er een hele string verdwenen is, ik heb de laatste teksten niet gevolgd dus ik weet niet wat daartoe geleidt heeft.

• perihelium

Ja die topic van Gonnie kon de prullenbak in maar die andere topic met aardig wat reacties snap ik niks van dat die weg is. Het ziet er (al een tijdje) naar uit dat de webmaster het spoor bijster is.

• Douce.

De webmaster kun je privéberichten sturen.

Dit is weer olie op het vuur.

Goede raad is duur, ook voor jezelf.

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> De webmaster kun je privéberichten sturen.

> Dit is weer olie op het vuur.

>

> Goede raad is duur, ook voor jezelf.

>

> Douce

Het is geen olie op het vuur (gelijk een vlammendanseres) maar een manier om de draad letterlijk op te pakken. Ik was (over het algemeen) aardige reacties aan het lezen en die zijn verdwenen. Mijn ervaring is dat het geen enkel nut heeft om de webmaster privé berichten te sturen.

• Douce.

Er is ook totaal geen nut dan om het dan hier openbaar te maken en olie op het vuur te werpen.

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Er is ook totaal geen nut dan om het dan hier

> openbaar te maken en olie op het vuur te werpen.

>

> Douce

Wat openbaar te maken?

• Douce.

Je bent niet dom.

Aan tafel ga ik nu, kipdijfilet, prinsessenboontjes en aardappeltjes. Uiteraard met enige kruiden en roomboter.

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Je bent niet dom.

Ik begrijp niet alles en moest nu ook nog eens lezen.

> Aan tafel ga ik nu, kipdijfilet,

> prinsessenboontjes en aardappeltjes. Uiteraard met

> enige kruiden en roomboter.

>

> Douce

Uiteraard? Ik zou alleen voor de kip en boontjes gaan.. ;)

Eet smakelijk!

• Douce.

Nee joh, die Nederlandse aardappels. Van de zorgboerderij, het was heerlijk.

De afwas komt zo. Eerst maar even een kopje koffie c.q. espresso (net de nieuwe gratis Senseo monsters binnen…haha). Ben benieuwd.

Douce