Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De heilige Geest volgens groep1

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Tsja, maar Paulus kende jou niet !!!!!

Zouden broeders elkaar niet kennen?

Zovelen als er door de Geest van God geleid worden, die zijn kinderen van God. Nu, omdat u kinderen bent, heeft God de Geest van Zijn Zoon uitgezonden in uw harten, Die roept: Abba, Vader!” – Gal. 4:6.

• Ellen-Josee

Ik denk dat je het ineens kei-goed begrepen hebt :)

• theo

Onderwerp 87 binnen 1 onderwerp.

Je bent een kanjer !!

Dag Peri.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Onderwerp 87 binnen 1 onderwerp.

>

> Je bent een kanjer !!

>

> Dag Peri.

U bent uit uw vader de duivel, en wilt de begeerten van uw vader doen; die was een mensenmoordenaar van het begin af, en staat niet in de waarheid, want er is in hem geen waarheid. Wanneer hij de leugen spreekt, spreekt hij vanuit wat van hemzelf is, want hij is een leugenaar en de vader van de leugen. Joh 8:44.

Jij stelt vragen en ik geef antwoord.

• theo

Welnee, je geeft geen antwoorden.

Je reageert, dat is alles.

Des al niet te min en even zo vro lijk wensch ik jou één en ook wel twee of drie allerbestensnens.

• Gonnie

En ik moest subiet ophouden van jou, ik denk oh ik ken die spelregels niet, dus heb ik mijn bericht verwijderd.

• perihelium

De Bijbel zegt dat je na je wedergeboorte een kind van God bent en alleen zij die een kind van God zijn hebben recht op deze door Hem beloofde erfenis: eeuwig te zijn met Hem. Als bewijs, als onderpand, zegt de Bijbel hiervan ontvangt de gelovige de Heilige Geest. 2 Kor 1:22 / 5:5.

Ga je daar over redetwisten?

• theo

Re: Vogeltje

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 20 september 2012 23:17

Waarom blijf je niet bij de (inmidels) twee onderwerpen en voeg je een derde toe?

1) Is de HG een persoon

2) letterlijk en figuurlijk naar eigen believen invullen.

• perihelium

de Geest van de waarheid, Die de wereld niet kan ontvangen, want zij ziet Hem niet en kent Hem niet, maar u kent Hem, want Hij blijft bij u en zal in u zijn. – Joh 14:17

• perihelium

de Geest van de waarheid, Die de wereld niet kan ontvangen, want zij ziet Hem niet en kent Hem niet Joh 14:17