Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbelgetrouw- bijbelstudie.

• Ellen-Josee

Frederik is vanavond een beetje op kleuter niveau. Misschien dat hij ‘the Nanny’ heeft aan staan.

Ellen

• Ellen-Josee

Misschien kan Fred zijn adres even privé mailen dan weten we waar we zijn speentje naar toe kunnen sturen.

• Frederik D

Laat ik dat nou ook van het WTG vinden. Bizar. :)

• Frederik D

Vier ongehuwde dochters. Staat er dus echt. Met zijn vieren ongehuwd. Geen van de vier had nog hoop ooit te trouwen want als de drie anderen ook al ongehuwd waren, dan was er weinig hoop voor je om plots wel aan de man te geraken.

• Frederik D

Ik ben op zoek naar een echte bijbelgetrouwe christen. Maar dat valt bij jullie in onvruchtbare bodem.

Heb je nog wel olie voor je lampje?

• Frederik D

Volgens mij zijn er in deze draad mannen aan het woord en dus behoor jij te zwijgen.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Ik ben op zoek naar een echte bijbelgetrouwe

> christen. Maar dat valt bij jullie in onvruchtbare

> bodem.

>

> Heb je nog wel olie voor je lampje?

Je blijft je eigen invulling geven en als ongelovige zuigen op een Bijbelprikbord? Iemand die Bijbelgetrouw is beschouwt de Bijbel als het onfeilbare geopenbaarde Woord van God.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij zijn er in deze draad mannen aan het

> woord en dus behoor jij te zwijgen.

Je klinkt echt meer als een kleuter dan als een man.

• Frederik D

Regen is geen straf. Dus je vergelijking is zo mank als een eenpotige giraf.

• theo

O ?

Jouw niveau is te hoog voor mij - mijn niveau is te laag voor jou .

Ja ja, duidelijk.

Jammer dat ik niet aan jou kan tippen. Of vind je dat eigenlijk toch niet jammer?