Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

@ Theo

• theo

Heb jij wel eens plezier in je leven? Lach je wel eens ? Schaterlach je wel eens tot je buik pijn doet van het lachen? Kijk je wel eens naar bloemetjes en vlindertjes en bijtjes en kun je daar dan ook van genieten?

• punky abaya

de jehova´s zijn geen haar beter. Ze gaan voor de ingang van het station staan als je haast hebt en de trein moet halen.

Gisteren kwam ik bij het ene station Jehova´s tegen en bij het andere een stel debielen van D66. Toen heb ik braaf mijn middelvinger opgestoken omdat de stoute schooljongen ook nog steeds in mij zit.

Ik zei, heej stelletje homo´s potje knokken? (nee hoor maar ik liet ze wel voelen dat ik ze niet moest.)

• Daan

Haha…….ik lig krom…:)

• punky abaya

in het stemhokje ligt Daan helemaal dubbel. Ik ook trouwens.

• Daan

punky abaya Schreef:

——————————————————-

> in het stemhokje ligt Daan helemaal dubbel. Ik ook

> trouwens.

Haha .

Blijf maar lekker prikken Punky.

Ik vind je leuk (tu)

• punky abaya

ik denk dat Paulus een genie zonder talent was en op zijn eigen manier heel goed wist hoe je de boel bij elkaar houdt anders dan door politiek. Een vrede die door geweld is bereikt, zal altijd worden bedreigd door geweld. Paulus wist dat.

• Frederik D

En wat zag je daar? De drukkerij?

• theo

OOK.

En een aardige, lieve , aandoenlijke gids, bij iedere tekening/schilderij aan de wand die we in de wandelgangen zagen zei hij : Mooi he ?

• ¥ Lotje ¥

Toeterrrrr . bij de RK staat de kroeg naast de kerk . . Uit de kerk duiken ze gelijk de kroeg in ( vraag maar aan Theo want die schreef het laatst ;))Jij wil graag koffie . nou dat verkopen ze ook en wat lekker is een warm worstenbroodje. . Als je dat niet ken, is dacht ik, boven de sloot een saucijzen broodje . :D

• punky abaya

http://www.youtube.com/watch?v=cd-go0oBF4Y