Heb jij wel eens plezier in je leven? Lach je wel eens ? Schaterlach je wel eens tot je buik pijn doet van het lachen? Kijk je wel eens naar bloemetjes en vlindertjes en bijtjes en kun je daar dan ook van genieten?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlde jehova´s zijn geen haar beter. Ze gaan voor de ingang van het station staan als je haast hebt en de trein moet halen.
Gisteren kwam ik bij het ene station Jehova´s tegen en bij het andere een stel debielen van D66. Toen heb ik braaf mijn middelvinger opgestoken omdat de stoute schooljongen ook nog steeds in mij zit.
Ik zei, heej stelletje homo´s potje knokken? (nee hoor maar ik liet ze wel voelen dat ik ze niet moest.)
Toeterrrrr . bij de RK staat de kroeg naast de kerk . . Uit de kerk duiken ze gelijk de kroeg in ( vraag maar aan Theo want die schreef het laatst )Jij wil graag koffie . nou dat verkopen ze ook en wat lekker is een warm worstenbroodje. . Als je dat niet ken, is dacht ik, boven de sloot een saucijzen broodje .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?