Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gods goedheid

• ¥ Lotje ¥

laat de h weg en je staat met die ,,knoraap(

Alouette ) hahha:Donder de douce .

Nouja dan zijn de rapen gaar :P

• ¥ Lotje ¥

ja dat zou het moeten zijn denk ik maar er stond echt knoraap :D:Dhahah

• Gonnie

Kan dat medechristen.?

Niet alle christenen kunnen door één deur, zelfs niet samen in de zelfde kerk.

• theo

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Kan dat medechristen.?

> Niet alle christenen kunnen door één deur, zelfs

> niet samen in de zelfde kerk.

De Samuelsen kunnen niet met mij door één deur maar ik wel met de Samuelsen hoor.

Je zou toch moeten/kunnen weten dat ik zelden/nooit problemen heb met mensen met andere bijbelse/geloofsvisies as ikke.

• Johanan

theo,….Wat is goedheid,wat impliseerd de goedheid van God….Jehovah ?

Johanan

• ¥ Lotje ¥

jawel hoor de een links gaan zitten en de andere rechts . na afloop duiken ze samen de kroeg in .

• Douce.

Knoraap? En dat wordt gezegd door een scheldkanon?

Douce

• Douce.

Ja, dat kan. Ik kijk naar hen die dat kunnen en laat het “zooitje” wat met niemand door een deur kan (dat heeft namelijk niet met het christenzijn te maken maar met karakter) voor wat het is.

Natuurlijk kun je alles ook negatief bekijken, maar dat ben ik niet van plan. Ik houd niet van verzuring:)

Douce

• Douce.

Knolraap is lekker met maizena en wat suiker.

Een knoraap heb ik nog nooit gegeten, lijkt mij lastig, er blijven zoveel haren tussen je tanden zitten.

Douce

• Alouette

Ik heb de indruk dat jij met die Richard niet erg gemakkelijk meer door één deur kan. Of vergis ik mij daarin?