Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gratis Genade

• ¥ Lotje ¥

Wat een raar antwoord . ik geef jou gewoon antwoord . Dat niemand weet wanneer het einde komt alleen GOD .

Als je gelovig bent Sietse moet je dat toch weten .

• Sietse 45

Ze hebben het telkens maar dat het heel spoedig komt,

dan moet je er toch voor klaar staan.

Koffers gepakt en je plunjezak met slaapzak je weet ook hoelang je onderweg bent,

dus ook kant klaar maaltijden.

• ¥ Lotje ¥

ik pak niks . moet zo weinig mogelijk bij me hebben . . Ik doe altijd aan record .:D

Met vakantie ook zo . Er gaat steeds minder mee . Zo moet je het zien .

• Douce.

Extra olie om je lampje brandend te houden is alles wat nodig is;)

Douce

• Ellen-Josee

Zo heb ik dat ook gedaan. Het was best bevredigend thuis te komen met de gedachte dat ik alles gebruikt had wat ik had meegenomen.

Het is ook conform de woorden van Jezus, die zei: ‘neem niets mee, zelfs geen schoon ondergoed’.

Dit is wel een mooie site erover: http://www.lambertushengelo.nl/pages/sub/3/31671/Neem_niets_mee_voor_onderweg.html

Groetjes, Ellen

• Sietse 45

Douce Schreef:

——————————————————-

> Extra olie om je lampje brandend te houden is

> alles wat nodig is;)

>

> Douce

Zaklamp mag dat ook?;)

prettige dag verder.

• Douce.

Een Ledlamp wel, die geeft lang licht en is zuinig in gebruik:)

Jij ook een fijne dag en een knuffel voor de hond!

PS. het geboefte poes, de aandachttrekster (dat is het ras eigen), ligt heerlijk te slapen.

Douce

• ¥ Lotje ¥

ik ken iemand die gaan altijd naar een naaktstrand . nemen niks mee . hebben ook geen was nadien ;)

• ¥ Lotje ¥

je heb van die zaklantaren die je op moet draaien en dan een half uur branden . veel gemakkelijker .

• Ellen-Josee

Zo één ken ik er ook; geen was maar wel een nieuwe ‘vriend’.

;)