Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ik dank God

• Ellen-Josee

Gonnie begint onze uitspraken door elkaar te halen, is ook heel lastig met volle Maan :D

• Ellen-Josee

Misschien is het toch een goed idee om ons uit elkaar te houden Gonnie.

Waarom ga je niet gewoon eens naar de Bingo? Al raad ik je wel aan daar niet met meer dan één kaartje te gaan spelen anders wordt dat ook een zooitje.

• theo

Wat zijn jullie eigenlijk ongeloofwaardig als christen zeg.

Is het echt zo moeilijk om jezelf wat te beheersen, is het echt zo zo moeilijk om je onderbuikgevoelens in toom te houden?

Misschien dat jij/jullie daar eens om zou(den) moeten bidden: Geduld en zachtmoedigheid en beheersing.

Bidden helpt toch altijd( ALTIJD !!) volgens jou/ jullie??

• Ellen-Josee

Els Schreef:

——————————————————-

> Gonnie Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Heb dat maar tegen je holmaatje Samuel. Over

> laffe

> > methodes gesproken, die over iedereen

> > denigrerende opmerking heeft.

> > Het is mij een raadsel hoe hij zich christen

> durft

> > te noemen , nu heb ik de ziekte van alzheimer

> en

> > ben ik ook nog schizofreen volgens hem.

> > En dat noemt zich christen.

>

>

> Sta er maar ver boven Gonnie, jij mag er zijn!

>

> En hij? Veel geblaat en weinig wol!X(

Dat durf je van achter je veilige computer wel te schrijven maar ik durf te wedden dat je in het echie niet in de buurt van Samuel durft te komen.

Ellen :D

• samuel

Ja dat is wel sterk te merken, hoop voor haar dat het af gaat nemen die werking van de volle maan. :D

Anders maakt ze zich nog compleet belachelijk!

De vraag is dan: Kunnen we het haar dan aanrekenen?

• samuel

Theo ga ergens ander de huichelaar uithangen!

32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven. Romeinen 1

• Gonnie

Ik trek mij er ook niets van aan Els, maar ik verwacht wel van hen die zo tevreden zijn over hun geloofsleven,wel een heel andere houding. Er zijn hier en ik kende persoonlijk christen waar ik volle respect voor heb, die hebben inderdaad veel wol en weinig geblaat.

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Dat impliceert dus domweg dat jij mensen die met

> hun enorme “waarom? ”" vragen worstelen, gelovig

> of niet …domweg niet serieus neemt en af doet

> als flauwkul.

>

> Hadden ze maar (beter) gelovig moeten zijn !!!!!

> ?

Nu snap ik volkomen waarom Eliyahu hier met zijn eeuwige herhalingen aankomt.

Wat schreef ik nu ook weer waar jij op reageerd: Dat wil niet zeggen dat ik jouw of een anders problemen bagatelliseer, maar als God erin betrokken wordt is het wat mij betreft onfris.

Of weet je niet wat bagatelliseren betekend?

Het heeft dus niets met beter gelovend te maken, dat wil jij graag zo zien en het zingt door je geest als een kapotte grammofoonplaat.

Ellen

• Otis

Samuels doen me helemaal niets, holle vaten………..

• samuel

Hebben mensen je wel eens recht in je gezicht gezegd dat je een leugenaarster bent Gonnie?

Nee?

Bij deze dan Gonnie!