Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• Sietse 45

keessie Schreef:

——————————————————-

> Volgens Theo is een baby de dupe als het niet

> gedoopt wordt, alleen hij kan niet verklaren

> waarom die baby de dupe zou zijn.

Dat is iets wat je met je opvoeding hebt mee gekregen het nut zie ik er zelf niet van in.

Ben er zelfs altijd fel op tegen geweest de kinderdoop, zelf ben ik voor de volwassen doop dan kies je er voor.

• keessie

Laten we het bij het item houden wat gepost is Gonnie.

• Ellen-Josee

Ik vind dit soort discussies zo waardeloos dat ik me er niet eens mee bemoei.

Het gaat al de hele dag zo door, ik zou wel eens willen weten wat ‘ze’ proberen te bereiken op deze manier.

Ik denk toch niet dat op deze wijze de mensen tot de Heer worden gebracht en het is werkelijk heel erg beschamend tegenover de mensen die meelezen.

Als ze dat nog doen tenminste. Ik doe dat niet, maar als ik een steekproef neem, schrik ik me rot.

Dit is van het laagste alooi en niet zoals een normale christenmens in de praktijk is.

Groetjes en zoek een andere hobby,

Ellen

• theo

De titel ingekort vanwege:

Deze draad is zo langgerekt geworden en met de lange titel kan ik niet/nauwelijks meer zien wie op wie reageert maar ik heb mijn naam hier en daar wel gelezen en dat ik verantwoording af zou moeten leggen,,,, ik geloof van keessie.

Voor en aan wie en welk antwoord op welke vraag?

• Ellen-Josee

Doe jezelf een lol en klik op ‘alles gelezen’.

Ellen ;)

• theo

Heb ik voor een groot deel gedaan maar ik ga nooit bewust een vraag uit de weg en het item is best leuk zonder Samuel.

• Gonnie

Weet je wat erg is om iemand hier die dan wel een normaal christen is om voor charlatan uit te maken, en altijd een ander voor leugenaar neer te zetten,en nooit je respect tonen voor een ander. En zo ben jij hier op dit bord constant bezig.

Dat is honderd keer erger dan vloeken.

• samuel

Je zelf in een schoon blaadje proberen te zetten over de rug van een ander is niet erg netjes Gonnie.

• Frederik D

Ik lieg niet. Waarom zou ik?

• samuel

Dat is inderdaad de vraag waarom doe je dat!