Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Pastoor weigert doop baby lesbisch stel

• Frederik D

Kinderen worden ouder. En eenmaal ouder kan zo'n kind een trauma ervan krijgen en denken: wat een vreselijke kerk dat ik niet gedoopt mocht worden.

Ik herinner mij een verhaal dat mijn moeder (of een tante?) ook niet gedoopt mocht worden. Niets homoseksuele ouders of overspel of zoiets. Maar een dogmatische haarkloverij.

• samuel

Als je al niet kan herinneren dat je moeder of je tante het was dan zal het wel een verzonnen verhaaltje zijn uit de de grote duim dus.

• keessie

Als dat kind dan die leeftijd heeft dat het een trauma op zou lopen omdat het niet gedoopt mocht worden zou dat kind zeker horen van iemand dat de kinderdoop niets met de Bijbel van doen heeft.

Maar zo gezien is de kans groter dat het kind een trauma krijgt omdat het geen vader heeft, daar zal dat kind zich vele malen meer mee bezig houden, want dat kind wil weten wie de vader is.

Zelf zou ik doodongelukkig zijn als ik dat kind zou zijn, omdat 2 vrouwen hun wil willen doordrijven door mij op te voeden en dat alles bewust terwijl aan het kind niets is gevraagd.

Maargoed het is de tijd waarin we nu leven er zullen nog wel meer van dit soort dingen komen, je moet tegenwoordig alles maar normaal vinden omdat je anders het stempel van discriminatie krijgt of ouderwets bent.

• Frederik D

Nou, mail jij eens naar bijbelwetenschappers op Nederlandse universiteiten. En leg de kwestie voor.

Alleen in Kampen zul je enige bijval vinden. Maar zelfs onder Vrijg. Gereformeerden is enig wetenschappelijk besef doorgedrongen.

• Frederik D

Schoft.

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Nou, mail jij eens naar bijbelwetenschappers op

> Nederlandse universiteiten. En leg de kwestie

> voor.

Eerst zeg je dat de kwestie al besproken is en nu wil je dat ik ga mailen om de kwestie aanhandig te maken!

Je kwaakt maar wat dus!

>

> Alleen in Kampen zul je enige bijval vinden. Maar

> zelfs onder Vrijg. Gereformeerden is enig

> wetenschappelijk besef doorgedrongen.

De wereld is groter dan kampen en Nederland Fred, ik wil je ballontje niet doorprikken maar wanneer ga je dat eens beseffen?

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Schoft.

Dit is het taalgebruik van jou als je op een leugen en duimzuigerij bent betrapt?

Had ik als eerder gezien van je, dus niets nieuws.

• samuel

Zeer goed en scherp opgemerkt keessie.

• Frederik D

Jij kwaakt.

Jij beweert dat er op echte universiteiten bijbelwetenschappers zijn die beweren dat de bijbelse aarde een bol is. Nou ja, ik sta open voor bewijzen. Maar moet ik mailen?

Ik heb ooit het KNMI gemaild vanwege een verondersteld weerwonder. Een wonder?, schreven ze, bent u gek … een normaal verschijnsel.

En soms stel ik wetenschappers ook andere vragen. Maar dit terzijde.

• Frederik D

Jouw reactie was schofterig.