Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Ze zijn het er wel over eens.
We kunnen er welles en nietes over gaan spelen, maar dan blijft het feit nog steeds staan dat ze het er niet over eens zijn, er is een groep die dat aanhangt en er is een groep die dat niet aanhangt, nu kun je wel zeggen diegenen die dat aanhangen die zijn het er over eens, maar de groep die dat niet aanhangt is het ook met elkaar eens, maar deze groepen zijn het niet met elkaar eens. Nou dat is toch duidelijk uitgelegd! Nu kan jij wel je voorkeur voor de ene groep uitspreken, maar dat is het en niet anders jouw voorkeur, en die is niet bepaald bepalend.
>
> Er is gewoon een homoseksuele natuur.
Er is geen homoseksuele natuur, dus ook niet gewoon omdat jij dat wilt.
Waarom
> ontken jij dat? Om de Bijbel te verdedigen? Heeft
> de Bijbel bizarre verdedigingen nodig?
De spreekt voor zichzelf, wij hoeven er alleen maar uit te citeren, dat je dat ellendig vind is je eigen probleem.
26 Daarom heeft God hen overgegeven aan schandelijke lusten, want hun vrouwen hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. 27 Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouw opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende en daardoor het welverdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangende.
28 En daar zij het verwerpelijk achtten God te erkennen, heeft God hen overgegeven aan een verwerpelijk denken om te doen wat niet betaamt: 29 vervuld van allerlei onrechtvaardigheid, boosheid, hebzucht en slechtheid, vol nijd, moord, twist, list en kwaadaardigheid; 30 oorblazers, lasteraars, haters van God, verwatenen, overmoedigen, grootsprekers, vindingrijk in het kwaad, hun ouders ongehoorzaam; 31 onverstandig, onbestendig, zonder hart of barmhartigheid. 32 Immers, hoewel zij de rechtseis van God kenden, namelijk, dat zij, die zulke dingen bedrijven, de dood verdienen, doen zij ze niet alleen zelf, maar schenken ook nog hun bijval aan wie ze bedrijven.
Romeinen 1
Nu kan je wel weer gaan schreeuwen ik geloof niet wat er in de Bijbel staat, dan is dat jou probleem, ik geloof het wel.
En dus ook die laatste zin vers 32.
>
> Stop je vingers in je oren en sluit je ogen.
Dan zou ik hetzelfd als jou moeten doen, en daar pas ik voor.