Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Waarom de materialistische neodarwinistische conceptie van de natuur haast zeker fout is.

• samuel

Met grote waarschijnlijkheid meer adan jou! Maar toon nu eens aan wat je beweerd! Want wat roepen legt nu niet echt gewicht in de schaal.

• keessie

neehoor door het magnetisch veld blijf je plakken

• Frederik D

Meer dan ik? Laat ik dat nu net betwijfelen. Je begrijpt niet eens de basis van de evolutie. Alsjeblieft, overspeel je hand niet.

Zoals ik al zei, het fossielenverslag toont evolutie aan. Wie anders beweert, kent de feiten niet.

Maar waarom heeft jouw God fossielen die de evolutie aantonen, in de grond gestopt? Om jouw geloof op de proef te stellen? Om evolutiebiologen een bezigheid te geven?

• Frederik D

Tja. Je eet zeker dagelijks een portie magnetisch ijzer? Of draag je een harnas?

• samuel

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Meer dan ik? Laat ik dat nu net betwijfelen. Je

> begrijpt niet eens de basis van de evolutie.

> Alsjeblieft, overspeel je hand niet.

Ik speel geen kaartspelletjes, en jouw twijfel is ongegrond, ik heb je al ettelijke malen uitgelegd wat evolutie is, dat je kop in het zand steekt moet je zelf weten.

>

> Zoals ik al zei, het fossielenverslag toont

> evolutie aan. Wie anders beweert, kent de feiten

> niet.

Ik beweer anders, en voor de zoveelste keer toon het eens aan.

>

> Maar waarom heeft jouw God fossielen die de

> evolutie aantonen, in de grond gestopt? Om jouw

> geloof op de proef te stellen? Om evolutiebiologen

> een bezigheid te geven?

Fossielen tonen geen evolutie aan maar zijn afdrukken van dieren uit de geschiedenis van onze jonge aarde.

• Frederik D

En kinderen komen uit de rode kool. Amen.

• keessie

Alleen als ze rood haar hebben.

• samuel

Nee die komen via de ooievaar toch? Zit je weer te liegen!

• Frederik D

Anders brengt de ooievaar ze?

• keessie

Nee alle andere kindertjes komen uit de boerekool.