Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Felix Koffie en de Bijbel

• Frederik D

Je kletst.

• Frederik D

Ik zei niet dat ruimte niet bestond. Ik zei dat ruimte een aspect was van materie (in ruime zin) en dat ruimte op zich, als een apart iets, niet bestond. Wat ik zei, was slechts in overeenstemming met Einstein. Als ruimte op zich bestaat, dan gaat de algemene relativiteitstheorie niet op.

Filosofie is jouw zwakke punt. Zodra jij begint te filosoferen, haak ik af.

• Frederik D

Ook jij bent een naïeveling.

Ik ben zeer benieuwd waarom extremistische gelovigen zo ongelofelijk naïef zijn. Maar naïef als je bent, kun je mij niet verder helpen.

Maar is Felix Koffie nou een verplichte ideoloog binnen jouw sekte?

• punky abaya

nou moet je echt ophouden, verwaande arrogante papjanus, net doen of jij alles weet en de rest van de wereld dom is.

Lees dit maar eens±

http://www.metaresearch.org/solar%20system/eph/eph2000.asp

• Frederik D

Zucht. Alsof Eliyahu en Keessie zitten te wachten op steun van een dolgedraaide ufoloog.

Nog even en Keessie en Eliyahu verwijten mij ook dat ik niet in groene marsmannetjes geloof.

• punky abaya

Volgens Tom van Flandern is er recent een grote ramp geweest in het zonnestelsel. Alle planeten zijn zwaar gehavend.

www.metaresearch.org

• Frederik D

Die Flandern is nogal omstreden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Van_Flandern

Hij doet boute beweringen zonder ze naar voldoening te onderbouwen.

Als Venus recent door Jupiter is uitgestoten en langs de aarde is gescheerd, dan was hier op aarde al het leven door de enorme hitte omgekomen. De Tien Plagen verzinken in het niets vergeleken met wat er gebeurd zou zijn geweest als Felix Koffie echt gelijk had.

Er zijn trouwens totaal geen archeologische bewijzen voor de confabulaties van Felix Koffie.

• punky abaya

Van Flandern was één van de bekendste astronomen van de afgelopen decennia. Maar iedereen die het niet met jou eens is, is omstreden.

• Frederik D

Lees je wel de links die ik geef?

Van Flandern was omstreden. Niet omdat ik mijn wenkbrauwen fronste. Maar omdat hij afweek van de normale wetenschap.

• Eliyahu

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Die Flandern is nogal omstreden.

>

> http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Van_Flandern

>

> Hij doet boute beweringen zonder ze naar

> voldoening te onderbouwen.

Bs'd

Maar jij doet de hele dag niks anders Fred!

> Als Venus recent door Jupiter is uitgestoten en

> langs de aarde is gescheerd, dan was hier op aarde

> al het leven door de enorme hitte omgekomen. De

> Tien Plagen verzinken in het niets vergeleken met

> wat er gebeurd zou zijn geweest als Felix Koffie

> echt gelijk had.

Ik neem aan dat je wel de intelligentie hebt om te snappen dat de hoeveelheid schade en hitte volledig afhankelijk is van hoe dicht Venus langs de aarde is gescheerd.

Het is prima mogelijk dat het op zo'n afstand langsgekomen is dat alleen de bijbelse plagen het gevolg waren.

> Er zijn trouwens totaal geen archeologische

> bewijzen voor de confabulaties van Felix Koffie.

Die zijn er volop. HEEEL veel. Maar daarvoor stopt iedereen, net als jij, zijn kop in het zand.