Je kletst.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk zei niet dat ruimte niet bestond. Ik zei dat ruimte een aspect was van materie (in ruime zin) en dat ruimte op zich, als een apart iets, niet bestond. Wat ik zei, was slechts in overeenstemming met Einstein. Als ruimte op zich bestaat, dan gaat de algemene relativiteitstheorie niet op.
Filosofie is jouw zwakke punt. Zodra jij begint te filosoferen, haak ik af.
Die Flandern is nogal omstreden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Van_Flandern
Hij doet boute beweringen zonder ze naar voldoening te onderbouwen.
Als Venus recent door Jupiter is uitgestoten en langs de aarde is gescheerd, dan was hier op aarde al het leven door de enorme hitte omgekomen. De Tien Plagen verzinken in het niets vergeleken met wat er gebeurd zou zijn geweest als Felix Koffie echt gelijk had.
Er zijn trouwens totaal geen archeologische bewijzen voor de confabulaties van Felix Koffie.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Die Flandern is nogal omstreden.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Van_Flandern
>
> Hij doet boute beweringen zonder ze naar
> voldoening te onderbouwen.
Bs'd
Maar jij doet de hele dag niks anders Fred!
> Als Venus recent door Jupiter is uitgestoten en
> langs de aarde is gescheerd, dan was hier op aarde
> al het leven door de enorme hitte omgekomen. De
> Tien Plagen verzinken in het niets vergeleken met
> wat er gebeurd zou zijn geweest als Felix Koffie
> echt gelijk had.
Ik neem aan dat je wel de intelligentie hebt om te snappen dat de hoeveelheid schade en hitte volledig afhankelijk is van hoe dicht Venus langs de aarde is gescheerd.
Het is prima mogelijk dat het op zo'n afstand langsgekomen is dat alleen de bijbelse plagen het gevolg waren.
> Er zijn trouwens totaal geen archeologische
> bewijzen voor de confabulaties van Felix Koffie.
Die zijn er volop. HEEEL veel. Maar daarvoor stopt iedereen, net als jij, zijn kop in het zand.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?