Het is moeilijk debatteren met lieden die nog in het Stenen Tijdperk leven.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDe bewijzen staan in het artikel dat ik plaatste.
Belezenheid is nog geen enkele garantie voor zinnigheid. Dat bewijst wel de echte cultuurwetenschap, die veel fantasten bestudeert. Felix Koffie is de zoveelste fantast. Net zoals Swedenborg, die door de goede Immanuel, namelijk Immanuel Kant, is weerlegd.
Als Felix Koffie van zijn onzin een roman had gemaakt, dan was hij een tweede Tolkien geweest. Leuke lectuur voor pubers. Maar pure fictie. En vergis je niet. Ook Tolkien was universitair geschoold en belezen. Maar is daarom “The Lord of the Rings” waarheid?
En ik vraag me af of Felix Koffie zijn onzin geloofde. Wellicht zag hij zijn nonsense als een goede grap, vooral vanwege gelovigen zoals jou.
Ik heb je het al uitgelegd. En ga anders zelf op onderzoek uit.
Ruimte op zich bestaat niet. Ruimte is een aspect van materie (in ruimere zin). Dat begrijp jij blijkbaar niet. Omdat jij nog een zeer naïeve, incorrecte visie van ruimte hebt.
Hetzelfde geldt voor tijd. Er is geen tijd op zich. Maar ook tijd is een aspect van materie.
Als tijd en ruimte dingen op zich zouden zijn, dan krijg je de onoplosbare vraag: bevindt de tijd zich in de ruimte of de ruimte in de tijd?
Probeer te begrijpen dat de natuur anders is dan jij met je kleutervoorstellingen denkt dat ze is.
En drammen doe je maar bij je familie. Niet bij mij.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Ik heb je het al uitgelegd. En ga anders zelf op
> onderzoek uit.
>
> Ruimte op zich bestaat niet. Ruimte is een aspect
> van materie (in ruimere zin). Dat begrijp jij
> blijkbaar niet. Omdat jij nog een zeer naïeve,
> incorrecte visie van ruimte hebt.
Bs'd
Als er geen ruimte bestaat, leg dan even uit waarom Einstein zei dat grote massa's de ruimte om zich heen vervormen.
Als er geen ruimte is, hoe kan die niet-bestaande ruimte dan vervormd worden?
> Hetzelfde geldt voor tijd. Er is geen tijd op
> zich. Maar ook tijd is een aspect van materie.
>
> Als tijd en ruimte dingen op zich zouden zijn, dan
> krijg je de onoplosbare vraag: bevindt de tijd
> zich in de ruimte of de ruimte in de tijd?
En omdat we nu niet in staat zijn om die vraag te beantwoorden, daarom bestaat het maar niet??
En zo gauw we die vraag wel kunnen beantwoorden, dan begint het ineens met bestaan??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?