Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Voor Frederik

• theo

Dat weet ik niet maar het klopt in ieder geval niet..het is het ene of het andere.

• keessie

Maar rolde dat balletje dan over de grond of zweefde het toch ergens in een soort ruimte dan?

• Frederik D

Nee, het zweefde in niets, zelfs niet in het Niets. Het rolde ook niet over iets.

• keessie

Frederik geloof jij ook in kaboutertjes?

• Frederik D

Zeer onnozele vraag.

Waarom ben je zo dom?

Werkt jouw computer? Werkt jouw auto? Zo ja, dankzij wie? Dankzij dezelfde wetenschap die zegt dat de BB plaats heeft gevonden, dat de aarde miljarden jaren bestaat en dat er evolutie plaats vond.

Of je gaat tamtammen en ezeltje rijden of je aanvaardt de hele wetenschap. Een tussenweg is zeer, zeer inconsequent.

Kaboutertjes bestaan niet. Er bestaan wel kleine mensen maar geen zeer kleine mensen en dat komt door ons DNA. Bovendien zijn er nooit kaboutertjes aangetroffen. Al denk ik wel dat ze in jouw verbeelding onder je bed bivakkeren.

En er bestaan zeker geen kaboutertjes met magische eigenschappen.

• keessie

Een balletje dat in het niets zweeft ook niet in ruimte, maar wat was er dan buiten de omgeving van dat balletje?

• Frederik D

Die vraag heb ik al beantwoord.

Als jouw verstand te kort schiet, dan ligt dat niet aan de wetenschap maar aan je eigen verstand.

Als ik een moeilijke berekening niet begrijp, dan ligt dat niet aan de berekening maar aan mij.

• keessie

Nee ik kan er met mij verstand niet bij dat er ergens een balletje is maar niet in een soort ruimte of vloer of iets dergelijks en vervolgens ploft zo'n balletje ook uit elkaar terwijl er geen ruimte is want dat balletje zweefde immers niet in de ruimte, objectief gezien is het onzin.

• Frederik D

Vaar niet blind op je beperkt verstand.

• keessie

Dus je moet het allemaal maar geloven die evolutie, dus ook een soort geloof maar dan zonder meester