Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Voor Eliyahu

• punky abaya

non sequitur…

ik vind het ook wel heel erg duur en zuur… En ja, bewijs maar eens dat ze in de oudheid zoveel dommer waren dan wij.

zie: http://tweakers.net/nieuws/71284/ontwikkelaar-apple-bouwt-antieke-griekse-computer-van-lego.html

maar ja, dat zal jou niet overtuigen.

• punky abaya

liever een goede buur dan een non sekutuur

• Frederik D

Zoals ik aangaf slaat dat choeg op een platte cirkel en nooit op een bol. Hetzelfde geldt voor gyros.

Over concordantie gesproken.

En had ik het niet over de moderne bijbelvertalingen?

De SV is verouderd. Keer op keer wordt de SV door Eliyahu vervloekt. Behalve als het hem uitkomt.

Als je mijn berichten al slordig leest, hoe nauwkeurig lees jij dan de Bijbel?

• punky abaya

ik zzit dus net uit te leggen dat de bijbel dat NIET zegt. En augustinus was helemaal niet eerlijjk+ hij heeft het woord aion naar eeuwig verdraaid.

wanneer hou je nou ´s op met net te doen of je het allemaal zo goed weet. Het enige dat jij goed weet is aan welke kant je een ei moet bakken. Dan nog met de huklp van professor Trolando voordat je de buurvrouw per ongeluk bakt.

• Frederik D

Ja, dat vind ik nou ook. We hebben niets aan non sequiturs. Dus bezondig je er niet meer aan.

• punky abaya

blablabla, NEP intellectueel, praatjesmaker.

• punky abaya

Neej, niet NOG een citaat, eerst netjes antwoord geven op de reacties. De aarde is alleen het land en niet de zee.

• Frederik D

In sommige opzichten was Augustinus zeker eerlijk. In andere niet.

Als zelfs Augustinus besefte dat de Bijbelse aarde plat was, nou, dan was ze dus plat.

• Frederik D

Wederom een weergaloze argumentatie, Punky. Maar troost je, Eliyahu en Samuel zullen eveneens geen zakelijke tegenargumenten bezitten. Maar ja, wie Felix Koffie drinkt, beschadigt zijn denkvermogen.

• punky abaya

je hebt wel iets gemeen met augustinus.