Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de vraag is nog steeds actueel, kip of ei?

• samuel

Je kan stug volhouden, maakt mij niet zo veel uit, evolutie is niet bewezen. Maar de vraag beantwoord je nog steeds niet, dat er in de evolutieboekjes staat dat het leven ontstaan is uit de rotsen en dat dat onze kinderen geleerd wordt?

• lovecraft

samuel Schreef:

——————————————————-

> Je kan stug volhouden, maakt mij niet zo veel uit,

> evolutie is niet bewezen. Maar de vraag beantwoord

> je nog steeds niet, dat er in de evolutieboekjes

> staat dat het leven ontstaan is uit de rotsen en

> dat dat onze kinderen geleerd wordt?

Naar mijn menning kan uit niets,niets ontstaan.

Uit niet leven kan geen leven ontstaan!

• Frederik D

Dan zijn het rare boekjes.

• Douce.

Evolutie is niet bewezen, al wil dat niet zeggen dat je het niet moet geloven.

Douce

• Frederik D

Wat is leven?

Leven bestaat uit doodgewone materie. Het is niet de grondstof van leven dat het leven bepaalt, maar de organisatie, de combinatie, van de grondstoffen.

En zoals ik al eerder zei: men heeft leven, een stuk compleet DNA, nagemaakt uit dode stof. Dus jouw mening zat er naast.

• Frederik D

Is wel bewezen, Douce.

Ik heb hier meerdere malen een bewijs geplaatst, namelijk dat van het aantal chromosomen bij mens en mensapen.

• samuel

Maar het zijn de evolutie boekjes die gebruikt worden om onze kinderen wijs te maken hoe leven ontstaan is, de evolutie die jij aanhangt, en nu zeg je dan zijn het rare boekjes! :S

• samuel

Ik heb al eens uitgelegd wat evolutie is, evolutie is aanpassing aan en daar vooruitgang uit voorkomend.

• Frederik D

Jij hebt dat al eens uitgelegd …. Nooit eens bedacht dat jij geen evolutiebioloog bent?

• Frederik D

Als één hoofdstuk larie is, dan kunnen de andere hoofdstukken best deugen.