Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de vraag is nog steeds actueel, kip of ei?

• Frederik D

Nogmaals, je begrijpt er weinig van.

Hoe het leven is ontstaan, is nog speculatie. Maar eenmaal ontstaan, kwam er evolutie doordat DNA muteert. Mutaties zijn waar te nemen.

• Frederik D

Waren dino's kippen? Nee, het waren dino's. En dino's legden eieren. Uit de dino's ontstonden de vogels, waaronder de kip. Dus eieren waren er al eerder dan kippen.

Je vraag heb ik beantwoord.

• samuel

Ik begrijp het!

• Frederik D

En de wormen IN de aarde?

• samuel

Ja ja, en ik begrijp het niet! De boekjes waar jij zo heilig in geloofd de evolutieboekjes die aan onze kinderen worden voorgelegd zeggen dat het leven ontstaan is uit de rotsen!

• Frederik D

Dan weten die boekjes meer dan de wetenschap.

• samuel

Schijnbaar wel, want die boekjes zijn de zg wetenschappelijke boekjes over evolutie en de zg algemene aanvaarde theorie zoals dat heet!

• Frederik D

Over de oorsprong van het leven is nog weinig bekend. Die rotstheorie is op haar best een speculatie. Maar misschien is het geen rots maar los zand (silicium lijkt wel wat op koolstof).

Evolutie echter is bewezen.

• samuel

Staat het nu wel in de evolutie boekjes of niet? En speculatie over silicium is ook weer iets, nee niet uit rotsen maar nu uit zand! Meer een los zand theorietje dus.

Evolutie is nog steeds niet bewezen, en blijft gewoon een theorie, en verkondigen dat het een algemene aanvaarde theorie is maakt deze nog steeds niet bewezen.

• Frederik D

Evolutie is bewezen. Net als dat de aarde een bol is.