Daan komt gewoon met een paar J oelende G espierde westfriezen naar het overjordaanse om mij een lesje te leren in J uiste G eloofsdogma's om J olige G edachten uit te roeien
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDe originele posting is nog ouder (ten tijde van het oude systeem), maar hier wordt gewag gemaakt van de opmerking (door P. zelf wel te verstaan).
Of het na excuses kies is het e.e.a. weer op te rakelen, is aan een ieder zelf om te bepalen.
Zie hier:
http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/read.php?335,14768008,14769417#msg-14769417
Douce
Met die aangeboden excuses en het accepteren daar van, dat doet aan de waarheid niets af.
Even ze goed gaat die aanvallen gewoon door, op het geloven in de alverzoening.
Uiteindelijk dat is niet aan mij te verwijten dat ik dat even in herinnering breng, wat Steven toen der tijd schreef ,want Theo loog niet.
Daar gaat het mij om.
Ja natuurlijk dat weet idereen.
Maar de bijbel zegt toch echt dat het God is geweest, en er zijn mensen die dat geloven. Daar ga ik dus voor het gemak even in mee.
Overigens: weet wel wat je zegt.
De vader heeft zijn zaad gegeven, en moeder het eitje. Moeder zorgde ook voor het groot worden van de foetus.
Maar om nou te zeggen dat zij de kleine ook daadwerkelijk geschapen hebben…….is dat niet wat teveel eer?
Ik heb de naam Rudi niet genoemd, maar vermeldde dat ik schijtbroek ( of liever gezegd, er werd mij gevraagd me zo te noemen! werd genoemd.
Re: alverzoeningsleer gewoon een theorie?
Gepost door: w.edelbroek@upcmail.nl ()
Datum: 04 juli 2012 20:48
Ik kan helaas niet echt zo vlot op ieder reagere.
Ik ben inmiddels al uitgescholden voor “strontbroek”begrijpt u?
Vriendelijke groet
Wilm
VERDER NIET FLAUW EN KINDERACHTIG DOEN A.U.B.
theo Schreef:
——————————————————-
> Je mot even verder terug toen Peri nog feller dan
> fel was.
Dat zei ik jaren geleden toen ik net tot geloof was gekomen en geconfronteerd werd met jouw valse leer als voorganger zijnde. Daarna heb ik die woorden teruggenomen en mijn excuses aangeboden omdat ik het beter niet had kunnen zeggen en jij zou er niet meer op terugkomen. Nu rakel je het weer op en combineer je het met iets anders dat ik pas heb gezegd en waar je een verkeerde conclusie aan verbind.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?