Ik zou zeggen stop met zondigen Majorie! En met je infantiele gedrag!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJij mocht willen dat jij het gezonde verstand van Majorie bezat.
Kleinzielig wezen ben jij om dat jij de waarheid van Majorie niet kan verdragen, probeer jij weer met jouw denigrerende opmerking naar haar om haar te kleineren.
Weet je, ik zie jou steeds meer als een gestoorde. !
Jouw geloof heeft totaal geen enkele waarde voor geen mens ,jij probeert alleen maar over iedereen te heersen, een soort dictator ben jij. Bah.
Ik begon al met op hem te reageren maar het heeft geen zin. Ik heb mijn bericht maar niet geplaatst.
Het probleem met Samuel is dat hij iets over zichzelf beweert. Als ik zeg dat wat hij beweert niet juist is en dat met bijbelversen onderbouw dan gaat die focus van hem gelijk naar mij. Helaas voor Samuel ben nietik degene die iets over mezelf beweer. En toch gaat hij heel slinks de aandacht op de ander vestigen. En dat inderdaad op een denigrerende wijze. Dat doet hij dus met iedereen. (Ik heb bv een stukje van de discussie met Trolando gelezen). Jij weet dat, ik weet dat en andere prikkers weten dat ook. Alleen Samuel denkt nog dat hij heel slim en gevat bezig is. Maar ja, dat zogenaamde “gevatte” van hem dat doen kinderen op de lagere school. Die weten nog niet beter.
Wat een vreemde tekst heb je hier bij.
>28 Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven; 29 neemt mijn juk op u en leert van Mij, want Ik ben >zachtmoedig en nederig van hart, en gij zult rust vinden voor uw zielen; 30 want mijn juk is zacht en mijn last is licht.
> Hoe kan onze gelovige, Jezus-aanvaardende pedofiel rust vinden? Hoe moet je het mijn juk is zacht en mijn last is licht voor >hem uitleggen?
Wel, dat doe je dan als volgt. Je bent als pedofiel moe en je hebt het nodige te dragen. En om niet meer aan pedofilie te denken maak ik je last en je vermoeidheid nog een beetje zwaarder door je ook mijn juk en mijn last erbij te geven.
Want dat staat er. Vervolgens heeft Jezus geen last maar van zijn juk en last.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?