Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Opstaan.

• Frederik D

En de volgende loopt met een tekst: wie gelooft, is niet goed snik. Maar ja, als je op je kleding reclame mag dragen, dan mag je allerlei andere onzin ook spammen.

Maar je hebt als christen pas echt guts als je de tekst uitvent: Yeah, the Bible is Aways Right: the Earth is Flat.

• samuel

Nee jij wilde een krijtje zien zweven! En dat kan overigens ook hier op aarde hoor dat kan namelijk met een vliegtuig!

• samuel

Wat had je niet begrepen aan mijn antwoord?

• Frederik D

Nou, geef dan nog eens je antwoord. Je houdt toch zo van getuigen?

• samuel

Ik had je toch al gezegd dat manipulatie niet werkt op mij, je schijnt moeite te hebben met dat te accepteren!

• Frederik D

Dus de ene ketterij mag wel en de andere niet en jij, en niet God, bepaalt welke ketterij mag en welke niet? Nou ja, dat is duidelijk dan.

• samuel

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15595806/15602665/re-opstaan#msg-15602665

• Leeuwenhart

Opstaan.

Dat is in opstand komen. Opstandig worden

Opstaan tegen God. Deden gelovigen dat maar.

Ondanks de veelbelovende titel, getuigt een half uur getuigen van je geloof in Jezus nou niet bepaald van opstandigheid.

• Leeuwenhart

Je moet niet MET Jezus opstaan, je moet TEGEN Jezus opstaan.

• samuel

Fijn jongen!