Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De tijd dringt

• Allen

Is Frederik besmettelijk dan:S

ik dacht het niet, nee, ik weet wel zeker van niet.

Maar laat ik jou dan voor deze ene maal enigszins tegemoet komen, mocht het gedachtegoed van Frederik besmettelijk zijn,

dan is mij dat nog altijd liever dan werkelijk besmet te raken,

met het enge, griezelige en dode geloofje waar jij je ‘'heil’' in zoekt.

Laat ik nu veel liever theo op de kansel zien dan dat ik jou daarop zie staan,

leraren zoals theo weten tenminste wat menselijkheid is en trachten daar ook naar te handelen.

Met ‘'gelovigen’' zoals jij op de kansel zou de kerk zich in een soort van Cryogene staat bevinden, hard, koud, liefdeloos en geesteloos.

nogmaals,

droom lekker verder kereltje en

goede paasdagen toegewenst.

Allen.

• Allen

Je vergeet nog wat,

Chinook helikopters, het barst er hier op de Veluwe op het ogenblik van,

zou dat een teken kunnen zijn?

Allen.

• Gonnie

Allen schreef:

Laat ik nu veel liever theo op de kansel zien dan dat ik jou daarop zie staan,

leraren zoals theo weten tenminste wat menselijkheid is en trachten daar ook naar te handelen.

Met ‘'gelovigen’' zoals jij op de kansel zou de kerk zich in een soort van Cryogene staat bevinden, hard, koud, liefdeloos en geesteloos.

Ja, beter heb jij het niet kunnen verwoorden.(tu)

• Frederik D

Wat je geloven wil, is niet van belang. Het gaat om harde wetenschappelijke feiten.

• Frederik D

Naast je geloof in Jezus heb je een nog sterker bijgeloof in de Eindtijd.

• Frederik D

Dat staat in Openbaring 24 vers 25.

• Frederik D

Theo begrijpt zeer, zeer goed dat je een soort new ager bent die heilig gelooft dat deze tijd vervangen wordt door een andere tijd. Je achterkleinkinderen zullen denken: een aardige man maar af en toe een beetje ontspoord met zijn eindtijd.

• Marjorie

Weeen leiden tot een geboorte, een nieuw leven.

• Douce.

Een mooie paasgedachte, ook voor keessie..:D

Douce

• Ellen-Josee

Volgens mij heeft Keessie nooit blijk gegeven om de kansel te willen beklimmen.

Ik denk dat hij daar te bescheiden en miss ook te verlegen voor is, dus waar hebben we het eigenlijk over?

Ellen