Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De tijd dringt

• theo

Doet er allemaal niet toe, het is gewoon het einde der tijden, dat is gewoon zo zakmaarzeggen.

• keessie

Miljoenen jaren je raakt al meer besmet door Frederik hij heeft er al meer in de tang hier Theo begint ook al meer te dwalen staat notabene op de kansel.

• Sietse 45

En geen hagelstenen maar oliebollen.

• keessie

De weeen volgen elkaar al sneller op Duitsland zal ook zeker een prijs betalen voor hetgeen zij gedaan hebben, Japan zal het op een of andere manier hebben verdiend wat hun is overkomen nu die big quake nog in tokio en het is afgelopen met Japan, de toekomst zal het leren.

• Douce.

Maar wel poedersuiker op een oliebol?:D

Douce

• Otis

hijabi oliebol Schreef:

——————————————————-

> dan weet ik het ook niet meer

>

>

> Wat weet jij eigenlijk wel? Je weet niet eens hoe

> je mayonaise op patat doet.

Zo te zien moet jij ook nog heel wat leren.

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Wel eens van de Vulkaan-Eifel gehoord?

>

> http://nl.wikipedia.org/wiki/Vulkaan-Eifel

>

> De Vulkaan-Eifel is een mooi bewijs dat de aarde

> ouder is dan zes duizend jaar.

Dat zal hem wel zijn! Bedankt.

Ik geloof alleen niet zo in 10.000 jaar geleden. Tenslotte zijn Adam en Eva ook volwassen gemaakt en niet uit een ei gekropen of zo.

• Ellen-Josee

Nou Japan is ook niet zo aardig geweest in het verleden.

Nu je het zegt: dat zal het dan wel zijn, ik denk dat heel wat mensen (b.v. uit Indonesie) zo denken.

• theo

Dat wij Nederlanders dan zo gezegend zijn met/zonder vulkanen en tornado's en tsuanami's ondanks ons verleden als eersteklas slavenhandelaars en koloniale overheersingen.

Ik denk dat God ons dat heeft vergeven of God is het misschien ook wel vergeten.

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> Beste Theo je begrijpt er wederom niets van maar

> een troost de tijd zal het je leren.

Beste keessie , gelukkig dat jij het allemaal wel snapt EN..beste keessie, angstprediking daar doe ik niet aan.

Ik (s)preek van en over Godsvertrouwen en Gods liefde en trouw en dat God nooit los laat wat zijn hand begon.

Dus ..“'de tijd zal het leren”" ….natuurlijk…ik neem aan dat je van mening bent dat de tijd het MIJ zal leren en JOU niet ?? !!