Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

taak van de webmaster

• Stefan

Math 28

19 Gaat dan heen, onderwijst al de volken, hen dopende in de Naam des Vaders, en des Zoons en des Heiligen Geestes; lerende hen onderhouden alles, wat Ik u geboden heb.

20 En ziet, Ik ben met u al de dagen tot de voleinding der wereld. Amen.

Het beperken of inperken op deze manier, lijkt mij in strijd met deze boodschap uit Mat. als je al ziet in welke landen dit forum gevolgd wordt, of in ieder geval gelezen.

http://www.onestat.com/aspx/login.aspx?sid=bijbel.startpagina.nl (geografie>landen aanklikken)

Daarbij ben ik benieuwd naar wat ‘'overige’' inhoudt, bij de landen-indeling. André Kuipers?..:D

• 'en passant'

nihil

• Stefan

Ik heb geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat, maar wie weet.

• Stefan

Maar maak je geen illusie over de populariteit van dit pb, want ik vermoed dat elk land 1 persoon vertegenwoordigt; Israel heeft Eliyahu, Bulgarije Samuel, Belgie Marith, Suriname Sunlight, en de Verenigde Staten de FBI ..:D

Het is eigenlijk te gek voor woorden, dat zo'n medium verkwanseld wordt in plaats van aan de man gebracht.

• Gonnie

Welk bord.?

Want dit bord wordt niets meer, de levendigheid en spontaniteit is verdwenen.

• M*j*r**

thomas Schreef:

——————————————————-

> http://www.onestat.com/aspx/login.aspx?sid=bijbel

> .startpagina.nl (geografie>landen aanklikken)

Ja, daar kijk ik ook wel eens. Maar misschien zijn er ook wel mensen die per ongeluk op de bijbelpagina komen.

> Daarbij ben ik benieuwd naar wat ‘'overige’'

> inhoudt, bij de landen-indeling. André

> Kuipers?..:D

Haha :D

• M*j*r**

Marith Schreef:

——————————————————-

> Dat het zo populair was had ik geen flauw

> vermoeden van.

> Daarom is dus ook een goede moderatie noodzakelijk

> want wat wordt er niet allemaal de ether

> ingestuurd anders.

> Het lijkt wel een fulltime job te zijn als je het

> open prikbord goed geolied wil laten draaien…

> een hulpmoderator maakt het werk wat lichter,is

> dit niet iets voor jou Thomas ;)

> Nu is het meer een email-forum.

>

> Marith

Het lukt op het politiek prikbord wel en dat wordt drukker bezocht dan hier.

Je hebt helemaal gelijk met je email-forum :D

• M*j*r**

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Welk bord.?

> Want dit bord wordt niets meer, de levendigheid en

> spontaniteit is verdwenen.

Ik weet niet of ik reclame mag maken voor een ander prikbord, maar ik bedoel het prikbord waar bijna iedereen ging prikken toen het hier gesloten was. Het bord met die blauwe kleur. (Ik vind de kleur van dit bord prettiger) .Dat bord heeft ook met theologie te maken ;)

Eerlijk gezegd was ik verbaasd dat mijn bericht geplaatst is.

• M*j*r**

thomas Schreef:

——————————————————-

> Maar maak je geen illusie over de populariteit van

> dit pb, want ik vermoed dat elk land 1 persoon

> vertegenwoordigt; Israel heeft Eliyahu, Bulgarije

> Samuel, Belgie Marith, Suriname Sunlight, en de

> Verenigde Staten de FBI ..:D

De FBI :D

(Die overigens echt wel het internet afspeuren)

En voor zover ik “weet” zetelt Sunlight gewoon in Nederland.

> Het is eigenlijk te gek voor woorden, dat zo'n

> medium verkwanseld wordt in plaats van aan de man

> gebracht.

Ja, vind ik ook. En dat om 2 personen. En er staan niet altijd scheldwoorden in hun berichten, dus die mogen van mij best blijven staan. Ook als ze niets met de bijbel te maken hebben. Gewoon negeren en niet reageren in de trant van “hou op met dat gestalk” etc (of je reageert wel op een normale manier, dan is er ook niets aan de hand). Maar het hoeft niet alleen om die 2 personen te gaan. Vlak de klaagzangen van sommige prikkers aan de webmaster niet uit. Die hebben in ieder geval nu hun zin. Een heerlijk dood bord. Wel zo veilig want nou is er niemand meer die iets kan plaatsen wat ook maar een ietsjepietsje niet met de bijbel te maken heeft en dan hoeven ze zich ook niet aangevallen voelen. Let wel, voelen. Wat een rust, wat een rust, het zichzelf verdedigen hoeft niet meer. En men hoeft niet meer bij de webmaster te klagen als er eens een muziektopic geplaatst wordt.

Ja, het resultaat is in één woord geweldig. Een lekker dood en langzaam bord.

• Frederik D

Maar ook daar komen weer de onverlaten. En wie is daar de webmaster?

Voor het bijbelprikbord zouden er hulpmoderatoren moeten komen die alleen de notoire onverlaten weren en de anderen ongemoeid laten.