Kijk………………gezien jouw reactie zie je al dat je niet objectief kunt zijn. Je deelt in en dat………….is voor een moderator een crime
Fijn dat je het nog even “zwart op wit” hebt gezegd, zo kan iedereen jouw standpunt lezen.
Douce
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOp hope- en hulpeloze wijze verwar jij persoon en feit. Weet jij wel waar het over gaat? Het gaat om prikbordvandalisme. Om mensen die uit de meest boosaardige opzet dit prikbord willen vernielen. Ik kom met een goede oplossing aan. Maar nee, Keessie ziet weer zijn kans schoon om zijn persoonlijke kruistocht uit te venten. Begrijp jij wel dat als ik bijvoorbeeld hulpmoderator ben, ik gewoon van jouw berichten afblijf? Begrijp jij überhaupt wel iets?
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Snap jij wel waar het over gaat, Ellen?
Ja hoor.
>
> Jij wil censuur.
Nou als de mensen elkaar niet verdragen en steeds in de haren vliegen…
>
> Maar de heikele kwestie is het weren van
> prikbordvandalen.
Ach dat vind ik ook weer zo'n gezeur, daardoor ligt het prikbord op zijn gat.
Waarom kan je die mensen niet negeren of nog beter: liefdevol mee omgaan?
>
> Heb jij eigenlijk wel normaal fatsoen?
Waarom vraag je dat? Heb ik gescholden? Privicy openbaar gemaakt? Zet ik rare dingen op het prikbord?
Gewoon met het vingertje naar elkaar wijzen en elkaar kapot maken, schiet hier nu eenmaal hogere ogen dan een bijbeltekst.
Dus ik vind: Zet er maar lekker eens een gemengd gezelschap op en niet alleen occultisten en pseudo christenen.
Daar hoort dan zeker ook een Peri (vind ik nog vrij goeiig) en een Florin tussen te zitten.
Want ik word heel moe van dat spirituele gezanik, net of ze alle energie uit je zuigen.
Dan heb ik liever jou of Eliyahu of Boaz, dan weet ik wat ik voor me heb.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?