Ga nu eerst maar eens lezen Theo dan praten we wel verder.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDaarna praten we wel verder???
Wel, dat zou dan de eerste keer zijn.
Overigens schreef ik al dat ik alle eindtijdverschijnselen van de meeste secteleiders met hun bijgeleverde bijbelteksten wel ken.
Het systeem is dermate eenvoudig maar voor goede waarnemers ook zeer doorzichtig.
Maar dat heb ik al meermalen uitgelegd.
Beste jongen, lees jij het nou maar, ik weet door hier en daar een blik te werpen op en in zo'n site bij voorbaat al wat er gaat komen.
Verslinger jij je er maar aan, obsessies zijn soms erg leuk. Zo heb ik een soort obsessie voor kerkorgelmuziek.
Wanneer een mens echter alleen maar eenkennig en eenzijdig gemakkelijk leesvoer wil of kan of durft te verorberen moet die mens zich maar eens achter de oren krabben over zijn/haar obsessie.
De Hall lyndseys en de Ouweneelsens trekken volle zalen , ik weet het.
In Dokkum komt Frank Ouweneel spreken over de eindtijd maar hij gaat met zijn lezing door het ganse land zo las ik.
Moet je heen gaan, je zult ervan smullen.
Als je even wilt vermelden in welke provincie je woont zal ik plaats en datum aan je geven.
Je zult een schitterend en zeeeer kloppend verhaal van hem te horen krijgen.
.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Wellicht weet jij meer van de eindtijdgeloofjes af
> dan Keessie en Florin bij elkaar. En wellicht
> zelfs meer dan ik.
Dat weet ik wel zeker.
Het is nog gemakkelijker dan een doktersromannetje en een smartlap en een opwekkingsliedje.
Dus je hoeft je niet in te
> lezen. Net zoals ik me niet hoef in te lezen in
> het creationisme. Onze opponenten beseffen niet
> altijd dat hun opponenten goed in de materie zijn
> onderlegd.
Welke vragen zou ik hebben?
De Bijbel is geen wichelboek. En jij miskent de geschiedenis. In het verleden krioelde het van de eindtijden en van zeer nabije eindtijdverwachtingen. Ben jij de geschiedenis van het WTG vergeten? Volgens het WTG is de wereld al meerdere malen vergaan.
Nee, ik heb zelf geen vragen. Maar ik heb wel vragen voor jou. Waarom misken jij het verleden? Waarom degradeer jij de Bijbel tot een orakelboek? Waarom heb je niets geleerd van het falen van het WTG?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?