Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Christendom in Midden Oosten door moslimgeweld met uitroeiing bedreigd

• keessie

Schijnt iets op hande te zijn nabij de west-kust van de USA, heb het al eerder gepost tussen nu en 2014 wordt het e.e.a. duidelijk hetgeen in de Schrift staat, een arabische nieuwszenden noemde Europa al de Titanic, een term die ik hier al eerder heb gebruikt.

http://xandernieuws.punt.nl/?id=649697&r=1&tbl_archief=&

• theo

De wateroverlast bij ons in het noorden en rond Dordtrecht spreekt ook voor zichzelf, vreemd dat xander nieuws hier niks over heeft. Het is toch duidelijk een teken dat het einde der tijden nabij is.

• Frederik D

Maar de wereld zal toch niet meer door een zondvloed worden overspoeld?

• keessie

Wederom flauwTheo je kunt beter ik weet dat, mede door jou toedoen trek je de hele meute mee hier om tegen mij in het geweer te komen.

Ik kan daar wel tegen heb wel voor hetere vuren gestaan maar dat uitgerekent jij mij aldoor belachelijk probeert te maken dat past niet bij je.

• Sietse 45

keessie Schreef:

——————————————————-

> Schijnt iets op hande te zijn nabij de west-kust

> van de USA, heb het al eerder gepost tussen nu en

> 2014 wordt het e.e.a. duidelijk hetgeen in de

> Schrift staat, een arabische nieuwszenden noemde

> Europa al de Titanic, een term die ik hier al

> eerder heb gebruikt.

> http://xandernieuws.punt.nl/?id=649697&r=1&tbl_ar

> chief=&

Wat zul jij in grote angst leven ondanks je geloof je komt steeds maar weer met die flauwekul aanzetten,

vraag me sterk af geniet je nog wel in dit leven wat gegeven wordt, twijfel er sterk aan. succes zondag.

• Douce.

Denk jij nu werkelijk dat de prikkers zich door wie dan ook laten beïnvloeden en geen eigen mening hebben? Jaren geleden heb ik (en gelukkig met mij velen) de manipulatie achter me gelaten. Ik blijf bij mezelf en dat doet Theo ook. Jij ziet in alles en iedereen die niet met jou meeloopt, een potentiële bedreiging voor jouw visie. En….jouw visie is niet eens van jou, maar van xandernieuws. Helaas heb ik jou nog maar zelden op een eigen visie m.b.t. de Heilige Schrift kunnen betrappen.

Verlossing (in welke zin dan ook) is vooral een innerlijk proces en heeft dientengevolge niets te maken met de mening/visie van anderen.

Belachelijk maken is iets dat mensen in de regel over zichzelf afroepen, omdat zij een ander (en de visie van die ander) geen ruimte geven. Dit wordt een onvolwassen attitude genoemd.

Belachelijk heeft trouwens met lachen te maken, iets waar jij toch geen affiniteit mee hebt?:D

Douce

• Allen

Ja hoor dat kan heel goed,

Je kunt namelijk iemand ook geestelijk proberen te vermoorden,

dat gebeurd(e) hier namelijk zeer regelmatig, ook door jou,

en dat is wel heel wat anders dan alleen ‘'het niet met iemand eens zijn’'

zoals jij dat placht te noemen.

Allen.

• Allen

En zo is het Douce!(tu)

Dit soort fundamentalistische religieuzen zijn er alleen maar op uit andersdenkenden/gelovigen op dit bordje ‘'geestelijk’' te vermoorden.

Allen.

• Florin

Allen Schreef:

——————————————————-

> En zo is het Douce!(tu)

>

> Dit soort fundamentalistische religieuzen zijn er

> alleen maar op uit andersdenkenden/gelovigen op

> dit bordje ‘'geestelijk’' te vermoorden.

Toon het maar aan volgende keer. Dat jij je niet kan vinden waarin sommige van ons voor staan is nog geen bewijs dat wij het niet goed hebben. Leer eens om je uitspraken te beargumenteren. 't enige wat jij doet is beledigen en stressen.

> Allen.

Florin

• Douce.

Welnu, dan moeten ze bij mij van goede huize komen om karaktermoord te plegen.

Het wordt gebracht als zijnde Schriftkennis, maar is gewoon het aan banden leggen van vrijheid van meningsuiting.

Gelijk willen halen/hebben is sowieso een destructieve manier om met elkaar om te gaan. Het is veel belangrijker om te kijken wat je met elkaar kunt bereiken.

Tegen de laatste ca. 10 minuten van Finkers (gisteravond) zullen extremisten mogelijk een kort geding aanspannen, want dat had hij nooit mogen zeggen…:D Het waren echter treffende woorden. 'k Moest ook nog een moment denken aan Frederik D (hij leest dit vast..).

(Je kunt de uitzending nog tot 17 jan. terugzien).

Douce