Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Christendom in Midden Oosten door moslimgeweld met uitroeiing bedreigd

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> Wederom flauwTheo je kunt beter ik weet dat, mede

> door jou toedoen trek je de hele meute mee hier

> om tegen mij in het geweer te komen.

> Ik kan daar wel tegen heb wel voor hetere vuren

> gestaan maar dat uitgerekent jij mij aldoor

> belachelijk probeert te maken dat past niet bij

> je.

Ik maak je niet belachelijk, dat doe je zelf.

Vorige week zag ik een illusionist, hij had een pak speelkaarten in het doosje..iemand noemde een kaart en hij pakte de kaarten uit het doosje en de genoemde kaart zat als enige omgekeerd in het doosje. Ook had hij 2 munten onder een doorzichtig glas, hij schudde met het glas, zichtbaar dus en toen was er nog één munt.

Hij zei: Ik vertel dat ik illusionist ben en geen paranormale gaven heb, toch krijg ik veel brieven en mailtjes om nierstenen te laten verdwijnen of andere kwalen op te lossen vanwege mijn “”paranormale gaven“”. ONDANKS dat ik vertel dat er niks paranormaals aan is maar enkel trucage.

Je bent xander nieuws gelovige, NUISDEEINDTIJDECHTGELOVIGE, dat staat je natuurlijk vrij maar wie xander nieuws serieus neemt die neem ik niet serieus.

Je wilt geloven dat de eindtijd NU heel ECHTWAAR aan de orde is en DUS……

Waar natuurlijk de steeds terugkerende opmerking bijkomt: Je roept maar wat, hier en daar een cliche en je onderbouwt niks, je wilt/kunt/durft niet in debat te gaan.

• keessie

Ja Beatrix laat zich zelfs al inpakken.

• Douce.

Nou, dit is echte humor, misschien zonder dat je het zelf beseft?:)

Serieus: ik ben blij dat onze vorstin Nederland vertegenwoordigt ,niet slechts een “stukje” van ons land en dat ze rekening houdt met de gebruiken en gevoelens van de Staat die zij bezoekt.

Zouden meer mensen kunnen doen en er een voorbeeld aan nemen.

Douce

• keessie

Vooruit dan maar Theo omdat jij het bent.

http://www.franklinterhorst.nl/Rampen%20treffen%20Verenigde%20Staten.htm

• theo

Omdat ik het ben??

Waarom??

Dat soort sites ken ik uitentreure en ik herhaal maar weer mijn opmerking voor de tigste keer( zal we lzinloos zijn maar in mijn optimisme BLIJF ik volhouden): Waarom ga je nooit in debat??

• Douce.

Wellicht is dit het antwoord:

http://www.youtube.com/watch?v=f-TvnVRyCcY

Groet Douce

• Florin

Douce Schreef:

——————————————————-

> Welnu, dan moeten ze bij mij van goede huize komen

> om karaktermoord te plegen.

> Het wordt gebracht als zijnde Schriftkennis, maar

> is gewoon het aan banden leggen van vrijheid van

> meningsuiting.

Als jullie schrijven wat jullie denken dan is het natuurlijk vrijheid van meningsuiting en als wij dat doen dan is het geen vrijheid van meningsuiting ? Of hebben soms alleen de new agers daar recht op ?

Trouwens ook aan de vrijheid van meningsuiting is er een grens gelijk geschreven staat :

'Wanneer uw broeder, de zoon van uw moeder, of uw zoon, uw dochter, uw eigen vrouw of uw boezemvriend u in het geheim wil verleiden en ZEGT: laten wij andere goden gaan dienen, goden die noch gij noch uw vaderen gekend hebben, behorende tot de goden der volken rondom u, dichtbij of veraf, van het ene einde der aarde tot het andere – dan zult gij hem niet ter wille zijn noch naar hem luisteren; gij zult hem niet ontzien, noch hem sparen en zijn schuld bedekken, maar hem zeker doden; het eerst zal uw hand zich tegen hem keren om hem ter dood te brengen en daarna de hand van het gehele volk'

> Gelijk willen halen/hebben is sowieso een

> destructieve manier om met elkaar om te gaan. Het

> is veel belangrijker om te kijken wat je met

> elkaar kunt bereiken.

Er is niks mis mee om een serieuse debat te voeren om uiteindelijk te bewijzen dat je gelijk hebt,

Florin

• Allen

Je zit weer helemaal fout kerel,

het enige wat ik doe is feiten aangeven!

feiten zijn feiten, anders niet.

Dat dat bij jou en enkele anderen hier niet goed valt is te begrijpen, maar dat is mijn probleem niet.

btw, waar jij, keesje en enkele anderen voor staan interesseert mij helemaal niets,

waar het in deze om gaat is dat er altijd door jullie geprobeerd wordt anderen de grond in te boren dan wel het zwijgen op te leggen.

Het gros van de prikkers hier heeft werkelijk een broertje dood aan dat ‘'ik heb altijd gelijk toontje’' van jullie.

Het heeft dus totaal geen zin met jullie in discussie te gaan, dan wel iets te beargumenteren.

Allen

• Douce.

Florin: Als jullie schrijven wat jullie denken dan is het natuurlijk vrijheid van meningsuiting en als wij dat doen dan is het geen vrijheid van meningsuiting ? Of hebben soms alleen de new agers daar recht op ?

Douce:

Nee, vrijheid van meningsuiting werkt visa versa, maar …. heeft met wederzijdse bedreigen niets van doen.

Trouwens, ik ben geen New Ager, maar dat terzijde.

En….jullie is jodenvolk, dat is een uitdrukking. Het lijkt me daarom beter in een discussie gewoon één persoon aan te spreken, mij dus in dit geval.

Ik heb overigens nooit iemand bedreigt omdat hij/zij een andere mening heeft/had.

Er is inderdaad niets mis met een debat, maar wel met een debat wat doelbewust wordt gevoerd om gelijk te krijgen en/of de zogenaamde tegenstander bij voorbaat te veroordelen.

Dat soort debatten hebben meestal geen nut.

Douce

• Florin

Allen Schreef:

——————————————————-

> Je zit weer helemaal fout kerel,

> het enige wat ik doe is feiten aangeven!

> feiten zijn feiten, anders niet.

> Dat dat bij jou en enkele anderen hier niet goed

> valt is te begrijpen, maar dat is mijn probleem

> niet.

Da's jouw mening natuurlijk, ik vind dat jouw uitspraken nergens op slaan. Als je denkt dat jouw uitspraken enige poot hebben om op te staan, beargumenteer ze eens in plaats van te stressen en te beledigen.

> btw, waar jij, keesje en enkele anderen voor staan

> interesseert mij helemaal niets,

Blijkbaar wel, want een stresser als jou die de zogenaamde problemen bij naam noemt maar die nooit nader uitlegt wat er zo'n beetje aan hapert heb ik zelden mee gemaakt.

> waar het in deze om gaat is dat er altijd door

> jullie geprobeerd wordt anderen de grond in te

> boren dan wel het zwijgen op te leggen.

Daar is totaal geen probleem mee want een debat mag stevig aan toe gaan, 't is natuurlijk nog altijd beter dat stressen zonder aan te geven waarom je strest.

> Het gros van de prikkers hier heeft werkelijk een

> broertje dood aan dat ''ik heb altijd gelijk

> toontje'' van jullie.

Dat mogen ze hebben, maar zo lang ze niet uiteggen wat er onjuist is aan onze verhaal stelt hun beroerte niets voor.

> Het heeft dus totaal geen zin met jullie in

> discussie te gaan, dan wel iets te

> beargumenteren.

Ik ben het wel met je eens dat zo maar wat roepen zonder uit te leggen waarom dat gene roept dat je roept, te allen tijde makkelijker is.

> Allen

Florin